Haaveileeko kukaan muu? Itse tein juuri nojatuolimatkan ja täällä kävin..

www.youtube.com/watch?v=jD69C0y6_J0

Lisätty: 26.12.2010 - 10:40

Tuonne on taas tarkoitus mennä ja käydä syömässä samalla, kun seuraa tätä vesitanssia..

Avainsanat: tullaan täältä dubai innsallah

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 11:46

Komeaa on katsella ja kuunnella tuota musiikkia. Kiitos linkistä.
Minä taas olen menossa tammikuun lopussa Puerto de la Cruziin. Malta tuskin odottaa lähtöä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Mukavaa päästä lämpimään, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 11:07

www.youtube.com/watch?v=ZhSJ...re=related

tälläiset vesiurut soivat viimeksi Lahdessa ,kun olimme caravanmessuilla siellä...mut ihan sinne vedenäärelle en pääsyt ,kun loukkasin polveni niissä autoissa hyppiessä ,enkä enään jaksanut sinne konkata ,mutta musiikin kuulin hyvin ...ja hiukan vilauksen tuosta näytöksestäkin ..jäi kyllä kaiveleen hampaankoloon ...no jos ens syksynä ois sama näytös niin uusi yritys silloin sitten ...

Lisätty: 26.12.2010 - 12:32

JUMPPIS sinun urut ovat kyllä kaukana kauniista ... noi metelit ottaa jo pahasti korviin silloinkin , kun meilläkin niitä joutuu joskus pakosta kuunteleen .. tv,stä .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:18

Tammikuussa tarkoitus lähteä vuosittaiselle vaellusmatkalle Kanarialle. Nojatuolimatkoja on mukava tehdä; pääsee hetkessä maailman ääriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:21

Rahalla saa,niinkuin se maailman kallein joulukuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:23

Tässä olis urkuja kerrakseen; en.wikipedia.org/wiki/File:M...2008_1.jpg
Urkujen valmistus; www.youtube.com/watch?v=AdcoVurVY30
Testi saundit; www.youtube.com/watch?v=c-rNiswUhQ4
Näkyy tuo spoilerissa oleva firma lentävän edullisesti Australiaan jonne tekköö miel. Samalla vois paripäivää oikoa koipia vaikka Dubaissa?
Alkaa olla Arabeilla kiire saada rahaa muualtakin kuin öljystä sillä taitaa kohta olla pumpattu kuiviin musta kulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:57

Komeat olivat,toisella lailla kuin ilotulitus ja mua viehättää se,että se materiaali palaa takaisin,luontoon.Yks tuttu oli just ennen joulua Dubaissa,tais olla omatoimimatkalla,pitää haastatella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:03

Kyllä, kerran vielä pitäisi päästä kesällä Norjaan, oikein ajan kanssa kulkemaan.
www.turistveg.no/
www.fjordnorway.com/no/
www.norgesguidene.no/grafikk...utsikt.asp
www.trollstigen.no/
www.visitnorway.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:43

Kovasti komean näköistä on! Tällä hetkellä haaveeni kohdistuvat vain unelmapaikalla olevaan tonttiin, johon aikanaan nousee meille oma talo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 15:26

Kaunista oli katsella, mutta näin tähän aikaan en vielä haaveile minnekään pääsystä...
Kun saan tämän päivän ohi niin taas alkaa normaali elämä ruokineen, juomineen ja haaveineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:02

Haaveita haaveita vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:12

Olipas kauniita vesielementtejä ,tosi hienoja. Tykkään Imatralla katsella kosken aukasuakin. Sekin näyttävää.Minä teenomia matkoja television kautta ympäri maapalloa silloin kun sieltä sattuu jotan tulemaan.Elän täysin mukana niissä.Norjan vuonoista tuli viimetalvena kauniita katseltavia tortaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 21:32

Tyydyn muutaman vuoden ajan vain haaveilemiseen. Elämässä kun on muutakin tärkeää kuin matkustelu kaukomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:21

Ihan konkreettisen nojatuolimatkan tein äsken kun katsoin Thailasten HIV:stä kertovaa dogumenttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:33

Minä voin vain tehdä nojatuolimatkoja, ja haaveilla lämpimästä. Vuoden päästä menen ja lujaa. Nyt on tyydyttävä kotimaan matkailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 19:09

En haaveile mistään reissuista, terveys on sillä mallilla että hyvä jos kauppakeskukseen joskus jaksan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 20:57

Kyllä oli todella taidetta katsella nuo vesitanssi kuviot..ihan uskomattoman ihanat..Kyllä kun pistää silmät kiinne ja käy kunnon löhötuliin istumaan..voi näistä haaveilla..