Riittikö jouluruoat hyvin?

Meillä on ruokaa jäljellä vaikka syöttäs naapuritkin,mutta maitoa pitää saada tänään lisää ja kivennäis vettä.

Avainsanat: ruokaa riittävästi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 10:18

Hyvin on riittänyt ja pakasteessa lisää jotain. Onpahan sieltä arjen tullen hyvä ottaa, kun työtkin taas alkavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 10:11

kyllä niitä piisaa , no jos tänään sais porukkaa niitä tuhoamaan ... laatikot ovat nyt koht onneksi syöty ja kinkkuakaan ei kauheesti ole , mutta kalkkuna on koskematon onneksi se on pieni , jotta menee tänään pöytään ja lipeäkala on avaamaton , se oottaa vielä ,kun on noita muita kaloja jotka saakin tänään syödä loppuun , eikä tuo lipeäkala olekkaan näiden syöjien herkkua , jotta siitä sitten nautitaan isännän kanssa kahdestaan ... joskus ...jälkärit on melkein syöty ja leivonnaiset menee kaffeen kanssa tänään ja huomenna uskoisin ...et aika hyvin sain ruaka määrät tänä vuonna mitotteua oikein vaikka olikin aika kivasti tuota populaa syömässä ja vielä jos tänään menis sitten nuo luputkin .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 10:21

Kerranki ruokaa ihan juuri passelisti, tänään loppuu vieraiden myötä laatikot ja kinkku ja muutkin purtavat..
Yleensä tulee tehtyä melkein uuteen vuoteen asti..
Täytyy kyllä sanoa että tänään jätän itse tuon lanttulatikon väliin on tullut samariinia siksi juotua iltaisin...
Ihanaa huomenna taas tavallista kotiruokaa, NAM...
Ensimmäinen jouluruoka ihanaa!!!
toinen tuntuu vielä hyvältä ja kolmantena alkaa pikkuisen jo kyllästyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 10:27

Kyllä on riittävästi ruokaa ollut, eikä nälkä yllätä vielä muutamaan päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:42

Melko tasan meni kaikki. Tänään sitten syödään lihamureketta ja loput joulusapuskoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:19

Hyvin riitti ja tänään menee viimeiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 13:32

Riitti ja piisaa vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:23

Erittäin hyvin riitti ja niitä kyllä syödään vielä ainakin pari päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:41

Ruokaa oli riittävästi kylällä .Tultiin kotiin ,niin olihan tuolla jääkaapissakin sitä. Kinkusta tuli hernekeitto.Joulujuusto unohtu kotiin mutta nyt tarpeeseen.Ei siellä olisi sillä tehnytkään mitää.Kaik män mutta mänkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 21:29

Hyvin oli anoppi vieraisiin varautunut. Syötiin jouluna, joulupäivänä ja vielä tänäänkin samoja jouluruokia. Minun kiintiöni on kyllä nyt tälle vuodelle täysi ja huomenna syön hampurilaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 21:39

Hyvin on riittänyt ruuat. :) Vielä huomenaki saa syödä kinkkua! Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:20

Niin hyvin, että harmittaa kun piiperoiset lähtivät kotia. Saivat mummin liikkumaan yllättävän paljon - ja ketterästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 08:01

Joo, jäikin 300g kinkkuviipaleista pari vielä tällekin paivälle! Poronkäristystä ja muusia näkyy vielä olevan padassa. (maanantai)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 09:40

Hyvin riitti ei niitä viitsi kukaan kauaa syödä.Kinkkua on vieläkin noin puolet jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:40

Kyllä riittää, ja piisaa vielä muutamalle päivälle. Vois kestit pitää.