Huomenta ja hauskaa Tapaninpäivää kaikille. Onko ohjelmassasi ajelua, kävelyä vai jotain muuta kinkun sulatteluliikuntaa?

Avainsanat: kinkku liikunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 09:51

Tapani ajelulle mennään Taipalsaarelle poikani sedälle menemme kyläilemään.Ulos ei mieli tee,täällä on inhottava ilma tuulee ja lunta sataa,pakkasta on - 8C,mutta tuuli on purevaa ja käy henkeen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Tapanitkin jo ajettu ja uusi vuosi alullaan. Kaikkea hyvää sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 08:44

Huomenta sinullekin ja hauskaa Tapania. Ei ole tänään mitään ulkoliikuntaa minulla, on lunta yöllä tullut ja edelleenkin vähän tulee, pakkasta on vaan - 9 astetta. Pelkään että jos liukastun ja se on pahaa selälleni jos liukastun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 10:04

hyvää tapania kaikille napsulaisille ! nyt taitaa olla niin, et jos tuo traktori käyntiin hurahtaa niin isäntä sillä lumet pihasta pois taas poistaa, mutta kola saa muuten kyytiä ...on täälläkin lunta tullut reippaasti ...no onneksi ei tarvii lähteä tuonne lumeen rämpimään ...ihmettelin vaikka saabbi vanhus onkin katoksen alla ....niin on sekin saanut lumihunnut päälleen ...et mistä sitä lunta onkin niin pyryttänyt ... ainakin itse alan tästä kohta huristaa tuota ompelukonetta , kun ois muutamat pöksyt jotka pitäis lyhentää tässä huilatessa ...miks niis muuten onkin aina parimeteriä pitkät lahkeet , kun oikeesti saa joka housut ain monia kymmeniä senttejä lyhentää ...vaikka olenkin lyhyenläntä niin on noi kontit hiukka saanut pituutta , mutta silti kun uudet housut ostaa niin ain on lyhennettävä ... no siin sit tiedossa hiukkasen hommii näin tapanina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 10:12

Hauskaa Tapaninpäivää vaan, kyllä noita ruokavieraita tulee ovesta tänäänkin joten sulattelu pääsee vasta huomenna alkuun..
Ja lunta tupruttaa todella hyvin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:35

Hyvää Tapaninpäivää Sinulle. Täällä on pakkasta alle kymmenen astetta ja jäätävä lumipyry. Ei sinne ulos uskalla nokkaansa pistää ainakaan vielä. Odotellaan parempaa ajankohtaa jospa sitten menisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:35

Lasten kanssa pulkkamäkeen! Ja äitikin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 12:21

Tämä kinkku liikkuu vasta huomenna =). Hyvää Tapaninpäivää kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 13:00

Täällä Hgissä on aika hurjan näköinen ilma,kieputtelevaa tuulta kinostamassa lunta.Taidan jatkaa lokoista oloa omassa pesässä,sitten keväämmällä uskaltaa ulos.Hauskaa Tapaninpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:24

Kävelyä puolentoista tunnin verran erittäin hyvässä ulkoilusäässä. Sitten sitä taas pitikin jo käydä jouluherkkujen kimppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:37

Lumitöitä ja lintujen ruokintapaikkojen puhdistus ja jyvien lisäily.Meillä keitettiin tänään kinkun rippeistä hernekeitto ja hyvää tuli.Oli senverran iso maku luu mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 21:24

Vietin koko päivän Helsingissä. Siellä oli kyllä sellainen pulkkakeli ettei pahemmasta väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 21:42

Vähän ehkä myöhässä, mutta hauskaa Tapaninpäivää sinulle myös!
Olen vain syönnyt ja tuijotellut tv:tä. Tässä illalla näin kaveria ja ajelin autolla myöskin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:18

Pienten kanssa peuhaamista - poltti kaloreita yhtä paljon kuin kympin lenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:41

Pelkkää kävelyä on tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 15:32

Tuskin Joulu on ohi,kun meitä patistetaan ulos/liikkumaan.Media tässä osa syyllisenä hoputtamassa kuluttamaan Uuttavuotta varten.Kerkii kitua myöhemminkin.