Menikö jouluaatto niinkuin olit suunnitellut?

Meillä ei mennyt,kun poikani sairastui,eikä päässyt jouluaterialle kanssamme se on tietysti harmillista,mutta nyt kuitenkin on paranemaan päin ja juhlimme huomenna yhdessä joulua.

Avainsanat: nuha tukkoisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:48

Ihan kuten ennenkin. Paitsi jouluruuat maistuivat - ei millekään. Onneksi on iso kinkku, ehkä se viikonpäästä jo maistuu omassa suussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 09:51

Ei oikein mennyt. Mutta se nyt meni jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 09:56

Kaikki meni aivan niinkuin piti, kaikki syömiset onnistuivat ihan kympisti ja otin juuri oikean verran pakkasesta laatikoita että paljoa siitä satsista ei jääkaappiin mennyt..
Ny tänään tulee taas nuorin tyttäreni perheensä kanssa syömään ja poikani perhe myös heitä en vielä ole nähnytkään ja sielläkin 1 pipari tyttö (pienin) ja 3 muuta ihanaa tyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:02

Kyllä se meni kuten pitikin, rauhallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 11:44

hyvin meni ... porukkat viihtyivät ruokapöydän ääressä ja kiitetävästi maistui pöydän antimetkin ja heti kun he lähtivät siinä ysinkinttaal niin tämmä matami sammu kuin saunalyhty .. ei jaksanut jouluyötä enään valvoa , kun edellis yö meni kinkkuvalvojaisissa ja pätkä unissa , mutta niin väskä olin , et koko yö meni untenmailla vaikka yleensä kärsin univajeesta öisin.. nyt ei vajeesta tietoakaan ... mutta hyvä niin , kun nyt on niin pirtsakka olo taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 16:02

Sen verran poikkesin "käsikirjoituksesta" että joulusaunan korvasin suihkulla.
Ei viitsi enää näillä vuosilla vesikelkalla vettä vetää kylmään saunaan.
Tulee niitä lämpimämpiäkin päiviä varmaan vielä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 17:06

Kyllä aatto meni käsikirjoituksen mukaan. lipeäkala pysyi koossa, jouluaaton jumanpalveluksessa
käytiin. Mutta ruokapuoli jäi minulta syömättä, se vatsahaava kouristeli niin paljon, etten uskaltanyt syödä
kun vähän valkokastiketta.
Tänään korvasin keittämällä riisipuuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:23

Just ja jetsulleen kässärin mukaan,jouluruuat maistuivat mainiolta-ehtoisa emäntä ja isäntäväki oli valmistanut perinteisen poronpaistin ja kala-alkupalat olivat loistavia.Itse osallistuin imelletyllä perunalaatikolla.Tunnelma mukava,pienet lahjat ilahduttivat ja nuorin "keinui kehdossaan" osallistuen välillä äänekkäästi.Kaikki oli mukavaa ja leppoisen kodikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:42

Meni, ellei paremminkin! Tänään joulupäivänä esikoisella on ollut pientä lämmönnousua, mutta siitä huolimatta (ja ehkä vähän jopa siitä johtuen) on ollut ihana, rauhallinen joulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 19:00

Pukkina (joulu)kävin kahdessa paikassa ja voi sitä riemua.
Rantasaunassa kävimme tänään.Eilen ei ehtinyt ja olis ollut liian kylmääkin.Onneksi pakkanen hellitti.
Kyllä sitä joulua hyvin voi tänäänkin viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 19:00

Meni hyvin jouluaatto. :) Paremmin kuin oltiin suunniteltu! Hauskaa oli. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 00:31

Jouluaatto periaatteessa meni suunnitelmien mukaan. Lahjat jaettiin ja jouluruuat syötiin anopilla, paitsi vaimoni lahjat, jotka kuljetin illalla Naistenklinikalle. Olipa mukaan pakattuna jouluruokiakin. Vietimmekin siis aattoillan laitoksella uuden tulokkaamme tuhistessa tyytyväisenä vierellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:14

Suunnitelmien mukaan meni, pukki vain myöhästyi nelisen tuntia. Meinasi hätä jo tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 08:34

Ihan meni suunnitellusti, mutta elämäntoveri sairasti edelleen joten ruuat eivät hänellä hirveästi kuluneet. Nyt voi jo paremmin joten tänään meillä lopetellaan jouluruokien syönti...jos niitä nyt ihmeitä olikaan. Bataattivuoka oli taas parasta ja silli smetanalla.

Lisätty: 26.12.2010 - 08:36

Ps. Lahjoja tuli ihan sopivasti ja minä sain hyvän fileerausveitsen joten nyt vaan odotellaan taas naapurilta isoja kuhia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:25

Melkolailla niin kuin pitikin. Toinen meistä flunssassa ja se en ollut minä. Joulupukin näin lahjanjakopuuhissa ja lasten riemun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:28

Hyvin meni jouluaatto, ei tullut mitään yllätyksiäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 19:58

Kaikki meni ihan suunitelmien mukaan. Noustiin ylös ajoissa ,7 aikoihin lähetiin ja ekana haudalla käynti ,kynttilä palamaan.Sitten matka jatkui Lahtea kohti.Siellä kurvasimme plantaagenin pihalle että otampas kukan. Mutta yllätys ei vielä auki.Sitten kouvolaa kohti ,lappeenranta ,Imatra.Hyvässä kelissä ajettiin ei juuri muita.Perillä oltiin jossain11pintaan.Emännät laittoi ruokia, valmisteli niitä .Meidän ei tarvinut muutakun juoda lögiä .Sitten mentiin uuteen saunaan joka justiin koe käytössä.Hyvä oli ja kodikas .Erikoinen .4 aikoihin olivat sopineet että läheltä, muut saapuuvat jouluruokailuun.Kyllä oli kalaa,sieniä mätiä,salaattia,laatikoita,perunoita,kotikaljaa ,piirakoita,kaikki itse valmistettuja monia versioita.Kahvin kanssa oli 3 eri lajia täytekakkua,Kyllä nuoret emmännät jaksoivat tarjota .Siinä iltasella kun olitiin syöty, niin lahjojen jakoa.Kyllä sitä lahjaa oli voi hyvänen aika .Kaikki aikuisia ihmisiä.En koskaan ole saanut noin paljoa lahjoja mieheni kanssa.Kiva oikein lämmin ja hyvin syöty joulu.Yöllä kävimme pienellä kävelylenkillä.Sitten nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 22:49

Kiitos kyllä. Rauhallisesti hyvästä ruoasta ja seurasta nauttien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 09:42

Kyllä meni samaan tapaan kuin ennenkin.Paitsi ihana lapsenlapsemme oli avaamassa paketteja myös meidän kanssa. viettivät joulun meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 10:19

Ikävä kyllä,että ei mennyt suunitelmien mukaan,kun mieheni loukkaantui..Piti perua Tapaninpäivän syöminen pojan luona..Sairaalassa on vieläkin mieheni..