Rauhallista joulupäivää kaikille napsuille.

Oletko saanut olla terveenä nyt jouluna?

Avainsanat: terveys joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:47

Samoin sinulle ja perheellesi. Niin myös kaikille Napsulaisille.
Kuumeessa ja räkätaudissa - ties jo monennenko kerran - olen täällä. Mutta ei se estä korvia kuuntelemasta kaikkia ihania jouluisia lauluja. Piiperoita odotan kohta puoliin tulevaksi mummia ja pappaa katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 10:01

Rauhallista joulupäivää sinullekin, terveenä on oltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:05

Terveenä ollaan pysytty,ja ihana joulupäiväaamu nyt nautin taas hetken rauhallisuudesta, kunnes saa tavata lapsenlapsia perheineenm siinä sitä virinää taas kerrakseen ja kuulee mitä on pukki tuonut ovat taatusti mieluisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 11:49

kiitokset sinulle kisuliäippä myöskin... hyvin jaksellaan ja meitin ruokavieraskin siirsi tulemisensa huomiseen , jotta tässä noiden kolmen poijan kans 1 mies 2 kisulii vietän napsussa nyt laatuaikaa hetkisen ...ihnaa , kun ei tarvitse kuin looria uuniin heittää ja pöytä kattaa , kun on nuo ruat valmiina , koti siitsi ja saa vaan olla ja nauttia joulurauhasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 13:23

Aamu koitti ja pakkanen puolittui. Enää kymmenisen astetta. Kurkkua karvastelee ja nokka alkoi vuotamaan. Taitaa olla talven ensimmäinen flunssa tulossa. Mieli kuitenkin virkeänä napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 17:13

Kiitos kysymästä kissaäiti. Jouluherkut jäivät illalla valkokastikkeen maisteluun, jonka tein lipeäkalaan.
Pysyi muuten uusissa hyvin koossa.
Vatsahaavani joka on nyt luokiteltu kiireellisesti tutkittavaksi ja annettu ohjeita vastaisuuden varalle
oikkuili illalla pahoin,joten ruoan konssa en nautiskellut.
Tänään vähän söin riiispuuroa, joten vanhat vaivat ne eivät katso joulua eikä arkea, ne ovat samat.
Hyvin rauhallisa ollut, pyysin vieraitanikin huomenna(tosin ovat sukulaisiani).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:54

Rauhallista Joulupäivää. Olen saanut olla terveenä ainakin vielä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 00:35

Rauhallista joulupäivää sinullekin. Tyttöämme ei vielä tänään päästetty kotiin laitokselta, oli hieman poikkeamaa kilpirauhasarvoissa, mutta uskoisimme että sunnuntaina kuulemme lääkäriltä myöntävän vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:15

Rauhaisaa loppu joulun aikaa, terveenä on oltu koko porukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:29

Terveinä olemme joulua viettäneet koko perhe ja kun päivittäin olemme lenkkeileet, ei liika syöminenkään ole aiheuttanut vatsavaivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 17:49

Terveenä oltu .Ei ihmeempiä, pieniä lukuun ottamatta.En tiedä mistä huimaus johtuu.