Surullisesti loppui tämä jouluaato.Mieheni liukasti rappusissa,selkärankaan sattui...

Ei auttanut muu,kun ambulanssi soittaa..

Avainsanat: surullinen jouluaaton loppu..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 01:23

Voi kurjuus! Voimia ja paranemista. Toivottavasti miehesi voi jo paremmin. Onneksi hänellä on tukenaan välittävä, lämmin, ihana ihminen: sinä.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 22:50

oi oi ... toivottavasti ei kuitenkaan ois tapahtunut hänelle mitään pahempaa ... joskos vaan ois jokin venähdys ... toivon todella .... jaksamisia sinulle ja miehellesi .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 23:38

Voi Liisukka. Toivottavasti ei tullut mitään vakavaa loukkaantumista miehellesi ja hän pääsee jatkamaan joulunviettoa jo huomenna luoksesi kotiin. Jaksamista sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 06:47

Voi voi, toivottavasti hän pian toipuu entiselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 08:18

No olipas se harmillista. Toivottavasti ei ole vakavaa. Pikaista toipumista hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 09:27

Vahingon veräjällä ei ole vartiaa,äitini sanassa.Harmillinen tapaus teillä.Tätä ei olisi tarvinnut käydä.Toivon sydämmestäni,että vamma ei olisi vakava.Voimia teille molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 09:50

Paranemisia hänelle...
Selkäranka jutut usein kyllä pahoja.. toivotaan kumminkin parasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:42

Toivottavasti hänelle ei käynyt kuitenkaan pahemmin. Kyllä hän siitä paranee, usko vain.
Kaikesta huolimatta oikein hyvää Joulun jatkoa teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 13:19

No jopas sattui. Toivottavasti siitä tokenee. Selkäkipu on todella ikävää kokea. Joulun jatkoja toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 16:59

Kyllä on tuuria ollut, että ei tullut neliraajahalvaus. Olkaa siitä onnelisia. Ja nythän sitä on kotinakin
kivempi sairastaa, kun on joulukoristeinen huusholli ja ehtoinen emäntä siinä passaamassa.
Nähdään Liisukka jotain hyvääkin tässä hommassa. Jouluniloa Teille, vaikka se nyt vähän himmeneepikin, mutta kyllä se kirkastuupi vielä. Uudenvuodentähtien lentoa katselette ja tinataikojakin teette jo yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:14

Voi kirottua liisukka,tosi ikäviä uutisia!!Onneksi ambulanssi pääsi perille saakka,toivotaan parempaa jatkossa.Onnekasta loppuvuotta 2010!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:56

Voi ei. :( Kuinka pahasti kävi? Pikaisia paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 00:45

Voi ei, todella harmillista, koittakaa pärjätä ja anna miehellesi voimia parantua... Eikö vanha sanonta kuulu, että epäonnea portaissa - onnea rakkaudessa. Parempaa vuotta 2011!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:17

Voi ei! Toivotaan ettei hän joudu pitkään sairastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:31

Todella harmillista! Toivon pikaista toipumista miehellesi ja voimia sinulle Liisukka. Toivotaan, että uusi vuosi alkaa paremmissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 10:48

Rappusissa kaatuminen on yksi vaarallisemmista tapaturmista, niissä voi sattua todella pahasti. Hellä hoito auttaa paranemaan nopeammin. Toivottvasti vuosi alkaa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:04

Justiin Jouluaattoon. Kyllä ajan otti. Kävikö pahasti vai selvisikö säikähdysellä. Mitä? Toivon parasta ja toipumista mitä nopeammin.