Jos muistatte vielä Vilmaa, napsu-kissaa...lähetti tervehdyksensä teille...

www.napsu.fi/matkailu/matkak...7--Keitele

Avainsanat: kissojen taivas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 22:04

Kyllä on minullakin ollut Vilmaa ikävä..Aina kerroit vilman tapahtumista..oli silloin kerran pitkän aikaa karkuteillä,mutta palasi ihanaan kotiin..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. On se vaan kumma miten kaipaan Vilmaa ja joskus olen kuulevinani sen liikkuvan täällä sisälläkin samoin ulkona. Pitää hommata uusi kissa, kun löytyisi saman värinen, kuin Vilma, mutta saisi olla vaikka pitkäkarvaisempi tai muuten vähän erikoisen näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 19:43

Kiitos kaunis kuva sulla...
Vilmalla on hyvä olla kissojen taivaassa...Hyvää joulua myös sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 21:01

Kaunis on Vilma viimeinen leposija näin talvellakin ja kun haudanhoitaja pitää noin hyvää huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 00:14

Onpas harras viimeinen lepopaikka Vilmalla,kiitos terveisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:16

En unohda Vilma neitoa ikinä niin läheiseksi se se tuli minulle ja monelle muulle napsulaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:39

Kiitos Vilmalle, kaunis kuva. Meidän koirapoikamme on siellä viereisellä osastolla. Hyvää Joulua kummallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 13:14

Kuulin eilen kissan naukaisevan. Liekö ollut Vilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:20

Siinä on Vilman hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 09:17

On kaunista, siiinä hänen on hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:35

Hyvää joulua Vilmalle ja muille karavatassuille sinne kissojen taivaaseen.