Oikein hyvää jouluaattoa! Täälläpäin paistoivat ilmeisesti niin innokkaasti kinkkuja illalla,että sähköt olivat poikki 7tuntia.

Onneksi lämmitin uuneja päivällä (2 "pönttöuunia" ja leivinuunin)Kinkku myös paistettiin päivällä.
Oikein hyvää joulua! Ps.Pääsen joulupukiksi illalla kahteen perheeseen.Odotan innolla lasten iloisia ilmetä.

Avainsanat: sähkökatko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 18:27

Hyvää joulupäiväniltaa!Onneksi oli sulla "varageneraattoreita" ja sait sianperän paistettua.Loppu hyvin,kaikki hyvin ja pukkikeikka kuulostaa hauskalta;muistan vielä omanikin ;-D

Kysyjän kommentti

Kiitos,joulu mennä jolkotti ja lapset olivat innoissaan pukista.
Luannikasta uutta vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 07:21

Hyvää jouluaattoa sinullekin. On varmaan mukava katsella niitä lapsia kun joulupukki tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:44

Onneksi sinulla oli lämpö turvattu, voi niitä poloisia, joilla on sähkölämmitys. Hyvää Joulua myös sinulle ja onnistunutta iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:51

Hyvää joulua. Täällä sähköt ovat vielä pelanneet ihan normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:54

yvää Joulua, kinkku valmistui ihan normaalisti, ei siis katkoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:03

Onneksi teillä on tulisijat, niin saitte kinkun paistettua eikä koti jäähtynyt. Ja näin joulunaikaanhan sitä ollaan kynttilänvalossa muutenkin. Hyvää joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:26

Hyvää joulua Teerimäki, toivottavasti se kinkku on jo saanut lämpöä.
Aina hauskaa ja harmittavaa sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 12:35

hyvää joulua sinullekkin. On se hyvä että on omavarainen uunien suhteen.Meilläkin niitä on jos tulee jotain äkkinäistä voipi ottaa hyvään hyöty käyttöön.Meillä kyllä niillä enemmänkin lämmitetään.Ei ole kivoja näin kovalla pakkasella sähkökatkot.Olen muuten Imatralla tällähetkellä .Matka sujui eikä ollut liikennettäkään paljoa. Auto siellä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 12:53

Olipa ikävää,että sähköt olivat niin kauan teiltä pois,se varmasti sotki monen emännän joulutouhuja,mutta sellaista se on ,aina tapahtuu jotain ikäävääkin,minunkin poikani sairastui juuri jouluksi ja potee nyt flunssaa nenä vuotaen.Hyvää ja rauhallista joulua teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:30

Oikein kaunista ja rauhaisaa Joulua sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 22:14

Hyvää joulua sinullekin..Ikäviä sähkökatset..itse paistoin kinkun leivinuunissa..että ei haitannut,vaikka olisi ollut sähkökatkoksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 00:21

Aattoillan päätteeksi sähköt poikki. Taitaa myrsky lähestyä... Siis yöhommana pakkasen sulatus, kun pakkastakin on vielä -16C.

Vinkki: Sähkökatkojen varalta jatkojohdot valmiina. Saa ainakin jääkaapit ja pakkanen virtaa, kun harvoin koko talo pimeänä. Yksi vaihe jos tippuu on pari vielä jäljellä ja jatkolla jääkaappi+pakkanen siihen töpseliin, johon tulee virtaa. Ja tietysti kannattaa tarkistaa itse pääsulakkeet ennenkuin soittaa Fortumille.
Laskuttavat kuulemma 200e, kun tulevat vaihtamaan pääsulakkeet. Niillä menee sen verran heikosti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:36

Toivotankin jo hyvää Joulupäivää!
Sinulla olikin sitten riemullinen ilta. Lasten iloa on todella ihana katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 13:09

Joulupäiväkin jo koitti. Päiväkin on jo pidempi. Pitkä oli sähkökatkos. Toivottavasti ei pahemmin häirinnyt joulun viettooa. Hyvää joulun jatkoa toivottelen.