Onko vaateostokset mielestäsi tuskatuttavia, hikistä vaihtoa pienessä kopissa, onko siihen helpotus tulossa ?

Onko vaateostokset tuskatuttavia, ei kohta ?
www.flixxy.com/future-shopping.htm

Kissat on ihan liian laiskoja nykyään ?
www.flixxy.com/seagull-and-cat.htm

Avainsanat: vaateostokset kissat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 07:59

Shoppailu on mukavaa, mutta sovittaminen ei. Toivottavasti saadaan virtuaalisovittaminen pian kauppoihin. Hyvä keksintö.

Taisi olla kissalle liian iso tipu kimppuun käytäväksi tai sitten kisu oli niin sosiaalinen, että jakoi eväänsä huonompiosaisen kanssa. Todellista joulumeininkiä.

Hyvää Joulua Putte-46.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 01:08

en nyt ymmärtänyt tällä yöjärjellä oikein kysymystäsi, mutta sen sanon suoraan, että vaateostoksille en lähde
yksin, vaan otan tyttäreni mukaan, joka juoksuttaa vaatekopin ovelle numeroa M:L; tai peräti XL.
tuo kissa juttu on minulle aivan outo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:53

Sovittaminen on todella tuskallista!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:06

Ostan harvoin vaatteita joten en juuri pääse tuskastumaan sovituskopeissa. Sovitettavista hankalimmat eli alusvaatteet ostan onsulentilta, jonka myy tuotteitaan kotikutsuilla. Tilaan myös netin kautta vaatteita ja nehän on helppo sovitella kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:59

Harvoin käyn vaateostoksilla, mutta laihduttamisen jälkeen se voisi taas kiinnostaakin. Hyvää joulua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:25

Mulle sovittaminen on vaan perustuskallista,koko tai laihduttamisonegelmia ei ole,eli virtuaalishoppailu olisis mahtava idea,kissa&lokkivideo aivan mahtava.Tykkäsin(2Xpeukku ylös)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 11:58

On tuskaista olla vaateostoksilla. Myytävänä valla "satuasun" kokoja. Merkinnät mitä sattuu, minulle sopii housuista D niin kuin Danakka. Tilailen silloin tällöin netin kautta. Erätukusta ainakin onnistuneita ostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:29

Shoppailu on hauskaa jos ei ole vaatteista kyse. Inhoan yli kaiken sovittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 22:22

Kyllä on todella tukahduttavia hetkiä,jos joutuu vaateita sovittammaan pienessä kopissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:27

Ainakin näin talvella on tosi hikistä hommaa tuo sovitteleminen. Usein ostan huokeimmat vaatekappaleet ilman sovittamista. Saahan ne sitten palauttaa jos ei kotona sovitettuna sovikaan. Juhlatamineet pitää kyllä sovitella moneen otteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:32

On, erittäin tuskallisia. Kun on syntymässään saanut sellaisen kropan että hiki virtaa heti kun ajatteleekin jonkun vaatteen sen ympärille tunkemista. Pitää olla kymmenen eri mallia ja muutamaa eri kokoakin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 11:25

Ei ole hikistä... eihän nyt ainakaan ole helteistä. Paikka mistä yleensä vaatteet ostan, on reittini varrella ja käyn usein katsastamassa onko tullut uutta. Myyjät tuntevat minut ja osaavat kertoa mitä sopivaa olisi tarjolla. Sovitan vasta sitten kun koen ns. ahaa-elämyksen eli tuntuu että tuon vaatekappaleen haluan todella. Jos sopivaa kokoa ei löydy, tilaavat muista myymlöistä jos sattuu samaa olemaan . Systeemi on toiminut hyvin.
Tiedän myös ne merkit jotka sopivat eli ovat tyylini mukaisia joten se helpottaa.
Ensi viikolla ollaan tyttären kanssa ostoksilla Euroopassa, saa nähdä miten siellä ostokset luonnistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 09:19

En pidä vaatteiden sovittamisesta, ostan vaan kylmiltään ja kotona sovitan vasta, jos ei sovi niin annan pois jollekin ystävätterelleni jollekin aina sopii ne vaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 22:22

En käy enään kauppojen sovituskopeissa. Sen verran olen jo oppinut.Ostan kirppiksiltä vaatteeni . Nytkin hain 3 toppapuvut uutta vastaavat jossa housut ,takki ,kaikki 6eur.