Millä saarilla olet käynyt, ulkopuolella suomen ?.

saaret.

Avainsanat: saaret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 23:23

Gotlanti, Teneriffa, Gran Canaria, Gomera, Sisilia, Malta, Stromboli, Kos, Rodos, Lesbos ja joku Kreikan pikkusaarista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 23:33

Teneriffa ja Canaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 00:09

Mielenkiintoinen kysymys vaan eipä ole tullut listaa tehtyä ja tuskin se niin kovin pitkäkään olisi mutta ajatuksena saarten bongailu on ihan hauska. Äkkiä muistuu mieleen Öölanti,Tanskan isoimmat saaret, Pohjois-Norjasta Vadsö ( en ole nyt täysin varma tuosta saari-statuksesta), Kanarian saaria, Turkin puoliskoa ja nimimerkin nimikko mutta K:lla ja yhdellä t:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:48

No johan täytyi miettiä...Dominikaaninen tasavalta...sehän on saaressa ja Madeira nyt ainakin tulee mieleen. Olen tainnut matkustella enempi mantereilla. Ai niin Kreikan saarista Lefkasilla olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:56

Sisilia, Rodos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:41

Kreikan saarista monessa. Kanarialla lähes kaikki. Ruotsin saarissa. Englannissa ja kanaalin saarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:58

Australia ja sen Tasmania kaukaisimmat. Niin onha se Singaporekin saarivaltio, muista Phuketeista puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 14:43

Grönlanti, maailman suurin saari, Huippuvuoret, Kanaria ja aikamoinen määrä Kreikan ja Japanin saaria. Islanti, vaikka onkin valtio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:24

Ainakin useammalla kanariansaarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 23:12

Useammalla Kreikan saarella olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:47

En käy luettelemaan, niitä on valtaissa määrä, jo yksistään 45 Kreikan saarta on matkakirjanpidossani, lisäksi muut eri maiden saaret. Oletus on että 20 tuohon lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:19

varmaankin reilut viisikymmentä, useimmissa vain kerran, poikkeuksen tekee Madeira jossa olen käynyt noin parikymmentä kertaa, viime huhtikuussa viimeksi ....

valperi-ontheroad.blogspot.c...mudat.html

valperi-ontheroad.blogspot.c...nchal.html