Millä saarilla olet käynyt, suomessa?

Saaret

Avainsanat: saaret suomessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 23:32

Vain eräällä Saimaan saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 23:25

Purjehdin kymmenisen vuotta Länsi-Suomen saaristossa ja Ahvenanmerellä, joten eiköhän melkein kaikki saaret siellä ole tullut käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 00:18

Näitä on isommista pienempiin. Suurin Ahvenanmaa. pienin .... omassa kunnassakin näitä riittää.
Mutta hyviä muistoja seuraavista: Berghamn, Russarö, Seili, Iso Varestus, sisävesiltä Koloveden kansallispuistosta Ukonvuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 01:21

Taitaapi Suomessa jäädä ainoaksi mainittavaksi saareksi Ahvenanmaa. Lukemattomia pikkusaaria on, mutta niiden nimiä en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:50

Ahvenanmaalla ja niillä pienillä saarilla samalla suunnalla...nimiä en muista näin äkkiseltään. Soisalon saaressa olen myös käynyt. Kallaveden saarissa useissa yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:56

On noita Varsinais uomen pikku saaria jokunen käyty ja tietenkin myös Ahveanmaalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:10

ahvenanmaalta , ahvensaareen ym saaria täällä turun kaunissa saaristossa ,en edes kaikkien saarten nimeä muista missä ollaan vierailtu tai muuten vaan tutustumassa käyty ...täällä saariston likillä , kun asustaa niin väkisinkin tulee piipahdettua erinnäköisissä saarissa , niihin pääsee myöskin lossien kanssa jopa autolla , moottoripyörällä , polkupyörällä sekä pateillakin ...yhdyslautat kulkee ja vesibussit ... tervetuloa vain ympäri suomen tutustumaan suomein kauneinpaan saaristoon ... olen myöskin hesan seudun saaria kierrellyrt ...velkualla ja naantalissa oli meillä vuokralla useita vuosia saaripaikat , jotta niiden seudut tulivat sitä mukaan tutuiksi ja saaret ...ystävillä on saarimökkiä , joihin piipahdamme silloin tällöin .. meillä ei ole enään omaa paattia , mutta aina vesille pääsee , jos mieli tekee ..kiitos läheisten ja ystävien jotka pyytävät meitä maistelemaan meri-ilmaa merelle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:20

Tietoisesti Ahvenanmaalla ja meidän mökkisaarella Länkkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:39

Turun saaristossa melkein kaikki ja muuallakin suomessa monia. Eräs erikoisimmista on ollut Seilin saari Airiston kupeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:52

Soisalon saarella, olisko suomen suurin saari. Siellä eräälläkin reissulla oli 3 Jyväskylän Suurajojen pikataivalta eräs yö. Kaikki tuli selvittyä läpi.
Rokansaarella Saimaalla on tullut pyydystettyä isoja ahvenia.
Hiittisissä olen myöhemmin käynyt tutustumassa viikinkikylään ja Kökarilla yöpynyt matkalla Ahvenanmaalle.
Monia luotoja ja saaria on tullut tutuksi Suomenlahdella "lohien perästä" ajellessa 80-90-luvuilla.

Lisätty: 24.12.2010 - 11:38

Luononmaalla ja Rymättylän saarilla oli 70-luvun puolivälissä Länsirannikon Rallin 4 esimmäistä pikataivalta.
Tauko oli Merimaskussa ennen lossia ja 5. pikis alkoi heti lossilta päästyämme Askaisten suuntaan.
Siellä oli peli lähteä "lapasesta" ja kaveri nuhteli, kun kansa heittäytyi kiviaidalta lumihankeen selälleen, ajattele, "joukossa voi olla joku huonosydämminenkin ja saa tuolla menolla sydiksen"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:22

Ahvenanmaalla ja näillä rannikon saarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 23:14

Ahvenanmalla olen käynyt..ja tässä Kotkan lähistöllä kaikki saaret on tullut käytyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:08

Haapasaaren ja Hangon välillä suunilleen kaikki ne saaret joihin pystyy kohtuudella rantautumaan esim. Söderskär

valperi.blogspot.com/2010/06...autio.html

ja sitten jokusia saaria Ahvenanmaalla