mikä on elämän tarkoitus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2008 - 17:12

Nimim. JokuVaan on kysynyt tätä kyl aikasemminkii, linkki: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2983
Ja mun vastauksei voi käydä sielt urkkimas kans, heh....

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2983

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2008 - 17:17

höööh, jonin13 kerkis eekaks. miun pit sama linkki pistää.. mie en ole siihen jokuvaan kysymykseen vastannu, mutta aikalailla samalla tavalla vastailisin kun osa tuossa linkissä vastauksista jo onpi. ja lisäksi pistän että:

elämän tarkoitus on se että elää päivän kerrallaan eikä ole huolta huomisesta. ( ainakaan ei pitäs olla huolta ) :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 18:09

Toiset ihmiset, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 18:37

varsinainen tarkoitus on suvun jatkaminen ja ehkä yrittää nauttia elämän tuomista asioista. maapallo on vain yksi pienen pieni planeetta avaruudessa, ehkä vahingossa syntynyt. On vain ajan kysymys koska sitä ei enää ole. Pahin vihollinen sen olemassa olemiselle on ihminen ja hänen ahneutensa, siis mikään ei riitä. Mutta on myös ääretön määrä muita meistä riippumattomia asioita jotka tekevän saman asian. eli maa tuhoutuu ja me sen mukana. sitten ei tarvitse kenenkään enää pohtia elämän tarkoitusta..sorry pessimistinen kanta, mutta tämä on totuus.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 19:47

Lauluntekijän sanoin: "Mikä on elämän tarkoitus, se on rock, rauha ja rakkaus"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 01:15

Päästä perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 16:10

elämän tarkoitus on evoluutio~

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:31

Päästä perille ja kehittää yhdyskuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 22:11

elää ja antaa toistenkin elää.