Ratkiriemukasta Joulua kaikille napsuttelijoille!Tässä joulukertomus... www.flixxy.com/digital-chris...-story.htm

Avainsanat: digital christmas story

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 23:29

Kiitos nykyaikaistetusta joulukertomuksesta. Iloista Joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 02:03

Hieno aivan upeaa kuunnella, kun kello on kaksi aattoa vasten yöllä. Uni on kauas harhaillut, mutta jospa se tämän myötä palaisi takaisin. Kiitos Sinulle.Ja hyvänmielen joulua Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:56

Se oli sitä nettijoulua kaikilla mausteilla...hyvää joulua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:03

Joulupukin suuret saappaat jalkaani jos saisin
koko maailman tietystikin heti parantaisin
Ruokaa, rahaa, terveyttä niille minä soisin,
joille täällä tänään onkin käynyt vähän toisin.
Sulle lahjan antaisin mä erityisen hyvän:
joulumielen iloisen ja rakkauden syvän.

Hyvää Joulua myös Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:12

kiitos samoin sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 10:37

Kiitos, kiitos. Samoin myös Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:21

Kaunista, kiitokseni ja oikein kaunista Joulua Pate sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 22:20

Onneksi oli muinoin sentään se tähti taivaalla, kun Joosefille ja Marialle netti ei ollut ihan tuttu juttu....