Onko kovakin paniikki päällä viimehetken töitä tehdessä?

Nyt en panikoi yhtään sen olen itselleni luvannut.

Avainsanat: paniikki jouluhommat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 11:42

Ei mitään paniikkia, mikä se sellainen on.Kyllä kaikki hoidettu ihan rauhallisesti.Antaa Joulun tulla. Kuunnellaan kaunista musiikkia .

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 11:44

hiukan iskee pini paniikin poikanen , kun saadaan tänään , huomenna ja jolupäivinä ruokavieraita tai tuttuja , mutta kyllä nuo tuosta tulee , kuhan saan vaan tuon puillalämmitettävän hellani syttymään ... hyvällä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 11:45

Olen siihen malliin hommat järjestänyt ettei mitään paniikkia ole eikä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 11:57

tässä keskuspuhelinta pidän ja hiljasta on. kotona taasen kaikki ihan bueno ja aikataulussa.
vaikka tänä jouluna ainoa aikataulu on joulupukin tulo klo 17. muuta ei tarvii muistaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 13:18

Ei toki paniikkia, kehittelen toki strategiaa kuinka selviän viimeisestä ostosretkestä keskustaan. Sitten helpottaa, pakko tehdä ostoksia vielä tänään, kaikkea ei voi varata paljoa etukäteen.
Päällystakissani ei ole nappeja eli ne eivät irtoa Stockan tungoksessa!
Valppausharjoitukset ovat myös paikallaan, eilen yritti eräs daami viedä ostoskärryni, jossa oli viinimymälästä ostetut pari punaviinipulloa Alkon pareprikassissa sekä musta pienehkö kassini. Htetkeski irroitin otetta kärrystä ottaakseni pussin irtohedelmille ja kun katsoin taakseni, kärryä vietiin. Menin tietysti perään ja sanoin tiukasti että kärry on minun eli ne tavarat. Ai jaa anteeksi ,sanoi täti ja jatkoi matkaa. Ei edes etsinyt mahdollista omaa kärryään, ei ollut ostoksilla lainkaan vaan varkaissa! Aamulla oli kuulemma paikallisradiossa varoiteltu Stockalla liikkuvista varkaista, lähinnä lompakkovarkaista.
Jotenkin tulee ikävä olo tuosta kaikesta eli ammattivarkaat eivät saa sympatioita... tuokin täti oli tavallisen näköinen eli ei herättänyt huomiota lainkaan, upposi tapettiin niinkuin sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 13:28

No panik. Viimeiset ruoka-ostokset kävin tänään tekemässä ja nyt vain sellaista pientä touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 13:55

Ei paniikkia. Rauhallisesti kotosalla vapaapäivällä. Just hain muovikuusemme ja joulukoristelaatikot kellarista. Pullat paistoin aamusella. Ruoat on pakkasessa. Huomenna iltapäivällä 12 henkilöä syömään ja juomaan ja lahjoja availeen. Rutiinilla toivon sen menevän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 14:53

Ei ole mitään paniikkia. Kävin jo hautausmaalla isän ja äidin haudoille viemässä kynttilät.
Samoin jätin miehelleni tarkoitetun kynttilän niille varattuun paikkaa.
Hänen viimeinen leposijansa on Honkanummella, joten sinne olisi mahdoton mennä.
Nyt voi jo kynttilät viedä aikaisemmin kun paloaika on hyvon pitkä useissa kynttilöissä.
Ei tässä muuta kun kuunnellaan joulumusaa ja vatsan kurinaa, tehdään tilaa huomiselle päivälle.
Odotellan, kyllä se kiitos nähdään huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 15:25

Ei ollut pahemmin paniikkia, kaikki sujui kiire tahtiin, mutta myös nautin levosta joka päivä...
Enää kinkku yöksi, JOULU TULLA SAA!!!
uomenna sitä virinää riittää, ja vedän huomenna itseni ihan sippiin, mutta varasin saunan kello 21 kun lapset perheineen menevät kotiin minä menen nauttimaan aattoillan saunasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 16:07

Nou hätä. Juuri päikkäreiltä heräsin, kun nukutti niin makeasti ruuan jälkeen. Söimme makoisat kuhafileet ja kohta kaffeet kakun kanssa. Nyt on sitten yksi meidän mielestä parhaista jolukakuista kohta jo syöty. Sitä reseptiä kannattaa koettaa, vieraatkin kehuivat kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 16:47

Vielä jotain tekemättä, mutta en ota paineita. Tässä kuuntelen välillä musiikkia ja napsuilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 22:05

Mikä paniikki ja missä kuussa,
kinkunpalahan on mun suussa.

Makoisaltahan se jo maistaa,
piparin tuoksua saan haistaa.

Kiire meni multa sivu suun,
kun alkoi tää aika joulukuun.

Olen sellainen kuin olen,
aina vain mä laiskottelen.

Rakkaus on tärkeämpi ruokaa,
näinhän papparainen huokaa.

Napsun pappa nimittäin,
kirjoittelee Teillehän näin.

Napsutelkaa jouluna,
napsutelkaa arkena.

Jouluhan kerran vuodessa on,
napsuttelun aika on rajaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 23:25

Voi ei tokkiinsa - hiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:11

Hissukseen, hissukseen....