onko mitään joulukukkaa mitä et voi sietää?

Inhoan joulutähteä minusta se ei ole kukka vain kasa lehtiä ja hyasintistä pitäisin,mutta tuoksusta tulen sairaaksi.

Avainsanat: inhokki joulutähti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 06:38

Samalla linjalla mennään, joulutähti ei vain sytytä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 10:49

En oassa sanoa tykkään kaikista kukista ja kasveista. Jos jouluna voisin rentunruusua pellolta ja ojanreunoilta kerätä ison maljakollisen ,niin keräisin niitä.Ennen pidin kielosta ja niitä oli minulla jouluna. Nyt ei aikoihin, pidän silti niistä.Siinä hyvä tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 10:49

Minä tykkäisin kaikista joulukukkasista mutta en voi sellaisia hankkia astmani vuoksi ja kissojen takia, liian usein mullat mönkivät kukkasista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 11:01

Tykkään ihan kaikista joulukukista. Madeiralla näin kauniin joulutähden joka olikin iso puu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 11:32

eipä ole minulla kukkaa joulunakaan josta en tykkäisi .. olen kukkien suhteen kaikki ruokanen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 13:30

Kaikki joulukukat ovat mielestäni kauniita. Hyasinttia en astmani takia oikein voisi laittaa, mutta ilman sen tuoksua joulu ei tunnu joululta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 14:10

Minä en ole joulukukkia itselläni paljon harrastanut, hyasintti se olisi, mutta se tuoksu lyö nenän tukkoon ja
silmät tomaateiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 15:22

Joulutähti ei ole lempikukkani, koska omisan kissan ja koiran joten jos joskus moisen olen saanut on lasivitriinissä piilossa myrkyllinen tuo kun on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 16:49

Eipä oikeastaan, kaikki ovat mielestäni kauniita ja tervetulleita. Appeni yleensä tuo Amarylliksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 18:38

Hajusintti on nimensä veroinen. En osta enkä vie. Eivät tuo meillekkään. Liiaan voimakas tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 23:24

Olemme samoilla linjoilla. Joulutähti. Siitä ei pääse eroon sitten millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:56

Joulutähti on kaamee. Se jouluruusu nyt menettelis, mutta oon vaan käymässä Suomessa niin en haalaa mitään rehuja asuntooni. Onks se nyt hyasintti mikä lemppasee silleen, se on outo jotenkin.