Tunnistatko laulun?

Laulussa tytöllä on ainakin 10 metriä pitkä palmikko, jota pitkin poika kiipesi kolmanteen kerrokseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 23:20

Anki, Bosse ja Robert ainakin lauloivat Nellin palmikosta joskus seitkytluvulla.

Lisätty: 22.12.2010 - 23:21

www.youtube.com/watch?v=KVKhKOh9BZo

Lisätty: 22.12.2010 - 23:22

Taisikin olla jo 60-luvulla tehty kipale kyseessä...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 23:02

Nellin palmikko taitaa nimi olla. Muuta en muista, enkä edes laulajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 23:28

Bosse ja Robert ainakin esittivät tätä leulelmaa 1960 luvulla.
Oli ollut tyttä nimeltä Nelly ja kymmenmetrinen palmikko oli hänellä.
Tyttä ilmeisesti kallisti päänsä kikkunasta ulos, jotta innokas ihailija
pääsi sitä myöten Nellyn. Nellyn äiti ei mitänut pojasta ollenkaan.
Mutta mitä se nuori rakkaus teettää, poika kiipesi yhä uudelleen palmikkoa
pitkin ylös.
On siinä letti ollut kovilla ja liekö päänahka maailman vahvinta tekoa.
Että on sitä osattu ennenkin jekkuja tehdä, kun mielitietyn luokse on mieli halajanut.

Lähteet:
Nuorimman siskoni kertomus, en minä muista näin innokasta kosiomiestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 00:15

Nellyn palmikko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 06:50

www.youtube.com/watch?v=KVKhKOh9BZo Kyllähän tuon kauniin laulun muistan oikein hyvinkin. Koska pidin siitä kovasti. Soi 60-70 luvulla radiossa joka päivä. Oli niitä ihanampia lauluja ja hauskakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 08:13

Tuttu laulu oli ja siinähän se on tullut jo edellä kerrotuksi nimikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 13:23

Nellin palmikko se oli niiiiin pitkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:25

Nellillä oli komea palmikko.