Missä parhaimmat,siisteimmät ja turvallisimmat biletyspaikat Sharm el Shekessä egyptissä? Ja onko Sharm el sheikissä turvallista edes olla yöllä kaupungissa? Onko myös totta että egyptiläiset miehet pitävät vaaleista naisista?Eikö tummemmat käy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 21:06

En ole itse käynyt siellä enkä menekään ikinä. Mutta ei se miesten kiinnostus ole tukanväristä kiinni, vaalea ihoinen ja vähän pullero niin ei öitänsä tarvitse yksin viettää, innokkaita miehiä riittää ja kovia kosiskelemaan. Tämä on henkilöiden kertomaa jotka ovat siellä käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 21:58

Biletyspaikkojen nimiä en muista, sillä olen lomaillut ko. kohteessa koko perheeni kanssa eli pienten lasten kanssa jäi yökerhot käymättä. Mutta siltä vaikutti, että kyllä paikallisia miehiä myös brunetit viehättivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 00:06

www.lomakompassi.fi/afrikka/...el-sheikh/

tässä jotain sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 08:55

Kyllä niille käy ihan kaikki värit, tummasta vaaleaan ja brunetit myös! Eli ei huolta sen suhteen!

Muistan entisestä työpaikasta yhden leidin, brunetin, joka ehti lähettää eräälle marokkolaiselle 3 krt matkarahat Suomeen tuloa varten, sitten loppui rahojen pyynnöt ja kirjeiden tulo, näin kertoi itse!!!
Itse en ole käynyt noissa maissa enkä mene, mutta muutama on mennyt ja kertomukset ovat samankaltaisia kaikki. Eräs rouva oli yritetty ostaa mieheltään ihan väkisin, koko viikon oli ukkeli vainonnut ja juossut perässä, en muista mikä oli hinta, montako kamelia. Ja tuo on siis totta, ei ihan viime vuosina tapahtunutta kuitenkaan.Ei siellä tyylit muutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 17:25

älä ole huolissasi, aivan kuin edellä kerrottu on. kaikki hameväki käy.