mitä te harrastatte/ haluaisitte harrastaa?

Avainsanat: harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.09.2008 - 15:50

Kaikenlaisia käsitöitä ja näpräämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2008 - 14:27

kävin kopioimassa napsun omasta profiilistani nuo 'harrastukset' pyöräily, uinti, kirppis, elokuvat, tv, puutarha, koti, perhe

lisäksi olisi kiva harrastaa, laulamista ( kuoro ) jotakin soittamista, ( muu kuin, suu ja puhelin ) eli rummut tahi piano. pesäpallokin voisi olla kivaa, vaikkakin taidot onpi ruosteessa kun viimeksi olen pelannut ylä-asteella eli nuin 13 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 17:21

No ny mie en ehi oikeen harrastaa mitään muuta kuin ristikoi/sudokui, ja kävelylenkitkin pitäis ottaa jälleen 'treeniohjelmaan' kun ilmakkin parantunu. Jos aikaa ja hyvää tahtoo riittäis, nii enemmän pitäs näpräillä ton pihan/kodin kans (onks se harrastus..hmmm), kieliä haluaisin opiskella lisää; espanja/italia, tms, ovatten nii miu mau mukkaa, ratsastaakin vois opetella jos ei pelkäis näit isoi elukoit, samoin haluisin perustaa oikein kunnollisen ruokaravintolan, jossa tehtäis ihka 'oikeeta' ruokaa, ja kaikki syöjät nauttisivat ... piisaapi näit vaik kuinka, mu jätetää nyt täl kertaa tähän, ettei mee kovin 'suureelliseks' nää toiveeni..

Lähteet:
unelmaa, jotkut ehkä tosia joskus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 18:11

napsun lukemista, kirjastoa ja kävelemistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 21:03

lukee, kuvaa, kuljeskelee jne. vaihtelee tilanteen ja mahdollisuuksien mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 01:16

kirjoja:runoa ja proosaa
metsää: työtä ja huvia=taimet ja marjat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 15:45

Sählyä harrastan, ja vähän lenkkeilyäkin, ja haluaisin ruveta tennikseen