-m-
Kysytty: 22.12.2010 - 14:58

Muistaako työnantajasi sinua mitenkään ennen joulua?

Meitä sentään muutamat alihankkijat muistavat.

Avainsanat: joululahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 16:19

Tuskin muistaa, ei ole ollut sellaista 18 vuoteen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 15:25

Jouluruokailulla ja lahjalla. Haen omani vasta joulun jälkeen jos pääsen palaamaan työhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 15:45

Menneiden talvien lumia työnantajan joulumuistamiset. Aikoinaan saimme arvokkaita lahjoja, nyt kaiketi katsotaan, että ovat hyväntekijöitä pitäessään meidät työssä. Sarkastisesti sanottu, mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:18

Aikoinaan oli Helsingissä sellainen rakennusliike kun Häyrinen Oy, sieltä ropsahti kuukauden palkka
jouluna ylimääräisenä. Vuosiluku oli joku 1962-64, en muista tarkkaan.
Sen jälkeen on ollut sitten kaupungin hommissa pikkujoulu, ruokineen ja osajuomineen.
Nykyinen työnantajani, niin kuka sitten on nostaa eläkettä niin rutkasti, että saa jo itsensä
lukea hyvähankkeiseksi eli rikkaaksi. Taisi viime vuonnakin olla 4-6 € kaikkiaan 3 eri eläkelaitoksesta.
Joten on jo tottunut, että ei odotan mitään, saisi edes lämmintä kättä puristaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 17:32

Oloneuvoksella ei ole työtä, eikä sen antajaakaan. Työelämässä ollessani näin kävi useammankin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 18:23

Kyllä muistaa sekä konserni että oma paikallinen yksikkö. Vuosittain saamme hyvät joululahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 19:35

Mun työnantaja on tuo mun mies, joten jännityksellä paketteja availen.. HEH HEH !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 19:53

joulukahvit töissä ja pullo käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 07:00

Omilla yhteisillä lapsilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 08:07

saatiin kahveeta ja suklaata. sitten sai netistä käydä valitsemassa mieleisensä kirjan n.10 valikoimasta. ihan kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 08:38

Ei yhtikäs mitenkään. Pomo jäi jo lomalle, eikä toivottanut edes jouluja, aika tolloa touhua... eli näin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 09:35

Kyllä työpaikan yhteistyötahot muistavat, ei työnantaja varsinaisesti. On iso työpaikka, mutta esim. joulupuuro on yhtenä aamuna kaikille tarjolla. Lahjat mitä täällä saan, ovat enemmänkin henkilökohtaisia ja miellyttäviä sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:59

Ei ole ikinä tätä ennen eikä tuskin koskaan tämänkään jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:14

En usko koska löytyy samasta taloudesta.