Sonisphere-festareille Amnevilleen olemme menossa pojan kanssa heinäkuussa.

Ajattelimme majoittua Amnevillen kylään jo paria päivää ennen ja katsella ympärillemme. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lennämme Luxenburgiin(ostan liput ehkä Supersaverilta tai mistä nyt saa edullisemmin).
Onko Luxenburgin lentokentältä matkaa Amnevilleen noin 40-50 km? Pitääkö paikkansa?

Avainsanat: sonisphere amneville

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 12:30

googlen reittiohjeen mukaan maantietäpitkin on n 53 - 60 km.
riippuen mitä reittiä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 12:58

Taitaa olla ihan oikein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 13:04

Jos tuon tiedon olet googlettaen saanut, pitää kyllä paikkaansa. Välimatkat Euroopassa eli noilla alueilla ovat yllättävän lyhyitä.
Lennot Suomesta Luxembourgiin ovat olleet kalliita koska tulee vaihtoja , kokemusta on vain Kööpenhaminan kautta lentämisestä ja se oli kallista. Supersaverista ei toki lentoa ostettu, vaan järjestin reissun ryhmälle eikä riskejä voinut ottaa.

Lisätty: 22.12.2010 - 13:14

Sain tiedon: Ski resort Amnevilleen on Luxemburgista matkaa 55 km, ei junayhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 13:32

Sonisphere Festivals pidetään 12 eri paikassa
Pääsivu sonispherefestivals.com/
Suomen fi.sonispherefestivals.com/
Ruotsin se.sonispherefestivals.com/
Amnéville fr.sonispherefestivals.com/
Knebworth uk.sonispherefestivals.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 17:23

Palisanterilla tapansa mukaan tarkka matkailutieto.