Käsivoide/käsihoide

Body Shopilla on vallan erinomaista käsivoidetta, markkinoidaan miehille. Tuotteen nimi on Hamp Protection, ei ole tuoksuva lainkaan. Sitä ei näköjään myydä Suomessa, syy löytyy nimestä... mieheni osti sitä Vilnasta ja ensi viikolla aion ostaa sitä pari tuubia lisää. Paras mahdollinen tuote kuiviin talvikäsiin. Jos käytte "kulmilla", kannattaa hankkia tuota.
Onko joku löytänyt sitä Suomesta tai muualta?

Lisätty: 22.12.2010 - 10:58

Täytyypä käydä Forumissa, ostan kyllä Vilnasta koska siellä se on takuulla edullisempaa. Nettisivuilla ei tuotetta näkynyt, kiitos tiedosta Maarit.
Illalla itsekin sitä olen käyttänyt, ei aiheuta oireita tuoksuyliherkällekään kuten minä, ominaistuoksu häviää tai miedontuu ajan kanssa.

Avainsanat: matkatuomisia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 10:53

Ostin taannoin Mannerheimitie/Forumin Body Shopista - erinomainen tuote. Mielestäni siinä kyllä on aika voimakas tuoksu ja siksi käytän sitä vain iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 12:53

Body Shop on mulle ollut kauan sitten tuttu paikka, mutta nyt käytän Oriflamen voiteita!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.12.2010 - 14:50

Minulla tuppaa kantapäät kovettumaan ja välillä ne halkeavat niin syvältä että kävely ihan sattuu. Kävin jalkahoidossa syksyllä jossa muuten niin ystävällinen jalkahoitaja sadatteli kovaan ääneen huonoksi päässeitä jalkojani. Kahden kerran jälkeen saimme suurimmat halkeamat tasoitettua. Jalkarasvaksi suositteli Boreasin voidetta. Haisee aluksi voikkaasti mutta haju haihtuu nopeasti. Sitä löytyy ainakin Siljan laivoilta ja ainakin toistaiseksi on auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:50

Minulla on käsovoiteena ollut monta vuotta etre-niminen tuote. Vaaleansininen vähähajusteinen ja kuivaa
melko nopeaan kädessä. Näkyy olevan A vitaminiä, muuta en sitten ymmärräkään .
Käteni eivät vaadi jokapäivästä rasvausta, siitä on iho ollut hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 17:20

Minä taas en ymmärrä noiden voiteiden/hoiteiden päälle yhtikäs mitään. Tiedän, että niitä on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 18:41

Käytän harvoin käsivoidetta mutta Dermoshopin Soft hands -voiteen olen havainnut hyvkäksi. Plussana mieto tuoksu ja tyylikäs pakkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 23:01

Mulla on käsivoidetta mutta näitä tavallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:55

Olen kyllä löytänyt ihan tavallisesta vähittäistuotekaupoista toimivaa käsirasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:10

Tuota täytyy kokeilla, on kiva kuulla aina uusia suosituksia.