Otatko osaa menemällä Kari Tapion siunaustilaisuuteen?

Tilaisuus on avoin kaikille Kari Tapion faneille.

Avainsanat: rakastettu laulaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 10:38

Aivan varmasti menisin jos siellä päin olisin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 10:05

En ota osaa vaan istun työhuoneessani odottelemassa asiakasta, jonka piti tulla kymmeneksi. Loppupäiväkin menee osaltani työntouhussa. Karin vaimolle, pojille, äidille ja muille omaisille ei voi muuta toivoa kuin jaksamista tähän raskaaseen päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 10:08

Kari Jalkanen on sukua avomiehelleni, mutta emme aio mennä siunaustilaisuuteen.
Rauha hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 10:27

Koska se nyt olikaan? Oliko täällä viikolla, peräti tänään? En voi osallistua ja ajattelen kyllä että vaikka olen ihailijansa, siunaustilaisuus on aika intiimi, en sinne haluaisi mennä.
Olin kyllä taannoin Johanneksen kirkossa kun siunattiin poliisi joka sai surmansa rikollisen luodista. Siellä oli paljon väkeä silloin, tapahtuma oli järkyttävä enkä muista oliko surmansa saaneita yksi vai useampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 10:52

En ole menossa. Hyvää taivasmatkaa Karille ja voimia hänen läheisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 13:05

En ole menossa, Kari pääsi muiden laulajien seuraan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:26

En ole menossa. Äsken kuuntelin Kari Tapion 2009 joulukonsertin radio YLE-suomi lähetyksessä. Alkoi kello 15.00. Kaunis oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:33

Eivät ole kertoneet mikä on loppusijoituspaikka. Tietääkseni Tapiolassa ei ole kuin uurnalehto.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-21--Espoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 17:02

En ole ollut menemässä, minäkin olin papan kanssa samoilla radio YLE-suomi lähetyksesssä.
Se oli Kari Tapion viimevuotinen konsertti Tampereen jostakin kirkosta. Hyvä konsertti, kuinkas muuten.
Kyllä siinä monenlaista ajatusta tuli mieleen. Että näin se on ihmisen elämä.
Viimevuonna lauloi joulukonserttia, tuskin paljon ajatteli vieläkö hän vuoden päästä samoilla
alttareilla laulaa. Kukapas sitä niin, aika on elää ja aika on kuolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 23:04

En ollut menossa sinne. Tiesin että väkeä on yllin kyllin. Mutta varmasti mieleenpainuvat hautajaiset.
Kuulin radiosta uintireisulla että kirkko ihan täynnä ja ulos on loppujen jäätävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:51

No en todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:09

En mene, liikaa pakkasta.