Nyt taisi iskeä ahneus??Piti vielä käydä laittamassa riisipuuro leivinuuniin..

Niin hyvät lämmöt leivinuunissa,kun kävin tarkistamassa ohrapuuron kypsymistä..oli jo ihan syötävän hyvää..niin piti laittaa vielä riisipuuro muhimaan..

Avainsanat: puurot leivinuunissa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 07:53

Aikun kun ihanaa tuokin vielä, maukkaita puurohetkiä!!
pikkuisen kateeksi käy.. itsellä on vain sähköhella ja siinä ei sellaisen makuista puuroa saa vaikka joskus yöksi pistänkin muhimaan...

Kysyjän kommentti

Kyllä leiviuunissa tulee parempaa..kun yön muhii..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 07:48

Puurovatsalla jaksaa valmistella joulua. Uunipuurot kunniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 08:44

Jos vatsa ei maitoa siedä ,kolestroli kiusana on.Hylkää maito ja voi silmä pois,silloin marjakeitot parhaita ois .
Vaan jos vielä sokeri pitää poistaa,pelkkä puurokin hyvää on,tämä vaatiin vaan tottumuksen.Jätää viereltään makeat pois.
Nam ,nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 09:21

jahka saan sen lämpömittarin.......leivinuuni on päällä päivittäin, lämmityslähde ainoa.
pitää opetella laittamaan siellä enemmän ruokaa, vaatii vaan totuttelua tuon lämmön ja ajan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 09:37

Palkintona makoisat maistuvat puurot ja täysi vatsa. Älä sitten ahmi itseäsi pyörryksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 09:59

Siinähän ne paistuu puurot ja kaikki herkut samoilla lämpöisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 10:43

Kaksi puurolajia on sopiva määrä, uuninlämmön hyväksikäyttö on ihan järkevää, niin itsekin teen kun maalla ollaan talvisaikaan, laitan kaikki ruoat uunissa ja osan laitan pakastimeen myöhempää käyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 11:13

Kyllä sitten Liisukan kuntopyörä saa vauhtia Joulun jälkeen kun tuollaisia määriä puuroa mättää. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:44

Kisu lauloi aikaan: Juu-juu-juustossa löytyy. Nyt sinä voit laulaa: Puu- puu- puurossa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:05

Nam, hyvää on tämäkin.