Laitoin vähän puita palamaan leivin-uuniin...ja nyt muhii ohrapuuro siellä..Onkohan aamulla hyvää??

Pitää vähän lämmittää hormia,kovien pakkasten takia..En kyllä muista koska olen ohrapuuroa tehnyt..aamulla maistan mille maistuu..höyryävä ohrapuuro..

Avainsanat: ohrapuuro muhii miedolla lämmöllä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2010 - 23:05

Oi, onko yön yli muhineen ohrapuuron voittanutta? Ja vielä oikeassa leivinuunissa.... ihme jos ei maistu!

Lisätty: 21.12.2010 - 23:06

Ja kelpaisi vaikka presidentille!

Kysyjän kommentti

Oli todella maittavaa,kun otti aamulla höyryävän puuron leivinuunin jälkilämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2010 - 22:20

Aivan varmasti sinulle on tulossa makoisa aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 22:33

Sepäs vasta hyvää onkin.Vielä makumuistissa mökillä samoilla konsteilla syksyllä saunanlämmittelyn jälkeen hautunut isoista ohraryyneistä maailman paras puuro!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 22:33

Nyt minulle tuli nälkäinen olo. Vesi kielelle kirahti. Maiskuttelen aamulla mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 22:39

Minä en ole koskaan edes mitään ohrapuuroa syönyt, saatikka että tietäisin ketkä sitä keittää ja minkämoista on. Enkä minä yleensäkään mikään puuron ystävä ole, mutta riisipuuro maistuu ja uunipuuro riisistä makutettuna rusinoilla uunissa pienellä lämmöllä maistuu aattoaamuna. Minä menen tänä jouluna oikein paikanpäälle katsomaan joulurauhan julistuksen, ja mää olen sellainen ruskeahattuinen ja takkinen rouva eturivissä, sivusin aiheesta, mutta näette maarit3 telkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 07:49

Aivan satavarmasti on hyvää, hiljaa hautuen... joskus kauan sitten sitä syönyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 07:51

Voi, että täällä vaan nyt maiskutellaan Liisukan ohrapuuroa...ai jotta on hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 08:28

Päivän tärkein hetki on aloittaa puurolla.Siihen menee vain pieni hetki kun puuro on valmista.
Mikä nautinto vatsalle onkaan, aamupuuro pehmoinen.
Voisitko itsellesi sallia tätä terveellistä herkkua.
Monen olen kuullut sanovan en pidä puurosta,vaan näinkin voisi ajatella ,puuro pitää sinusta.

Hyviä nautintoja puuron parissa ,hyvän olon tuoja.Olen puuron ystävä minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 09:57

Nam, millainen aamiainen sinua onkaan odottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:39

Vaikea sanoa - toivotaan niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:04

Nam, varmasti on hyvää.