Olenkos ainoa Napsulainen joka lähtee Jouluksi evakkoon?

pakkailen tuossa vielä kamat kassiin ja sitten taksiin ja lentokentälle, sieltä sitten Itävaltaan osallistumaan heidän Joulunviettoonsa ....

joten omasta puolestani toivottelen kaikille napsulaisille rauhaisaa Joulunaikaa .....

3.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...visota.jpg

Avainsanat: joulu matkalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.12.2010 - 11:23

On sulla kova kohtalo...pakko lähteä evakkoon lumen alta ja kaiken lisäksi Itävaltaan ;-D Sitä on kyllä tullut siihen malliin,olen napsinut päivittäin kuvia meidän pihan tilanteesta ja jo huolestuttaa.

Wie sagt man in Österreich,Grüss gott...Fröhliche Weihnacten und ein schönes Neues Jahr 2011

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.12.2010 - 11:32

Hyvää matkaa kauniseen Itävaltaan, kyllä sinne kannattaa mennä.
Ihastuin nimittäin nuorena flikkana Sissi elokuviin ja nyt vanhempanakin olen niitä
katsonut uusintoina Tv.stä.
toivotan Sinulle kaunista, mieliinpainuvaa joulun juhlaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 11:37

onnellista evakotaivalta valpperille ja tuleppa taas sitten ,kun aikasi koittaa niin runsain kuvin ja kertomuksin sieltä meitä tänne piristämään ...on niin kivaa lukea juttujasi ,jotka ovat ihanasti kuvilla höystettynä ....oikein hyvää joulua sinulle sinne itävaltaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 11:58

Onnellista skipataan joulua sinulle..
Itse taas nautin joulusta ja perheestä, kuin kuusesta kinkusta ym hyvästä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 13:20

Ensin evakkoon muutaman sadan kilometrin päähän, jos sää sallii, sen jälkeen evakkoon heti joulun jälkeen ulkoisille maille... jos lentokoneet lentelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 14:07

Hyvää matkaa Valperille..."tuuthan sie takasiin, tuutha sie takasin, niin, niin tuu takasin"..Oikein onnellista ja rauhaisaa joulua sinulle Itävallan upeissa maisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 14:24

Hyvää matkaa ja joulua valperi! Minä vietän joulun kotona sillä periaatteella, että tervetuloa kaikki sukulaiset ja ystävät meille, mutta minä en lähde minnekään. Tällä meiningillä on joulu sujunut rattoisasti jo monena vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 21.12.2010 - 14:49

Hyvää matkaa - muista nauttia siitä ja hei, jos olet menossa laskettelemaan muista varoa sitä ensimmäistä hyppyriä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 17:42

Hyvää matkaa ja rauhallista ja iloista joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 18:31

Hyvää matkaa ja joulun toivotukset myös minulta. Toivottavasti lennot ovat ajallaa perillä lumiongelmista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 19:18

Otan osaa evakkoon joutuvan kovaan kohtaloon.
Näillä näkymin syötämme joulunpyhät peuroja tuossa pihalla.
Ei kai lentosi johda Insbruch'in kentälle,
ole varovainen ettei siipi osu vuoreen sumussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 20:28

luonnikasta reissua ja rauhaisaa joulunaikaa.
onneksi valitsit maan, johon vielä pääsee lentokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 21:20

Hyvää matkaa ja hyvää joulua! Olen kateudesta sinisen ja vihreän kirjava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 21:28

Tervemenoa vaan sinne toiseen maahan rahojesi kanssa, sinä voit pilata kauppojen tuoton jonka ovat tälle joululle laskeneet, jos eivät plussalle jää, niin se on sinun syysi.Kai sinä alennusmyynnissä nyt korvaat asian, hulluilla päivillä viimeistään hesan stockmannin myymälässä. Minä olen täällä turussa toisinaan käynyt stockan ruokaosastolla, ja on tosi epäsiistin näköinen ja likaisen oloinen, tulee mieleen vanha anttila, en minä ruokaani ole sieltä ostanut ikinä, no hesalaiset vissiin liputtaa omaansa. Lipesin aiheesta, anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 22:02

Hyvää matkaa valperi...taidat olla ainoa..joka lähtee matkaan..tuuthan sie takasiinkii..niinkuin Liikasen Eki laulaa..on ihan naapurin poika..tosi vilperi on Eki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 22:03

Mukavaa matkaa ystävällisten itävaltalaisten pariin. Vietä tunnelmallinen Joulu ja ota vastaan parempi uusi vuosi 2011.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:45

Oikein kaunista ja hyvää lomaa sinulle! Minä pysyn täällä koto suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 09:35

Mukavaa reissua ! Itse en reissaile jouluna, kotona pysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:34

Ei tarvitse kotoaan lähteä evakkoon. En ehtinyt toivottamaan hyvää matkaa, mutta toivon että reissustasi tulee todella mukava ja mieleenpainuva. Hyvää Joulua.