Maanantai-aamun piristettä muille ja mummoille ;-D www.youtube.com/watch?v=yR9-...r_embedded

Lisätty: 20.12.2010 - 11:49

Eihän siinä muuta kuin kovaa pokkaa ja "kansallisteatteri" päälle...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 10:50

hyvä konsti saada tietsikka ... pitäiskö mennä koklaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 11:35

Johan oli nero mummo. Tuota tekisi mieli kokeilla...kukahan meistä uskaltaa ensimmäisenä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 12:42

Tuossa oli asennetta! Toinen mummeli varmaan sitten hommasi printterin samalla metodilla. Tuohon sitä pitänee itsekin pyrkiä (miestä hävettää jo nykyään tosin ihan tarpeeksi, kun olen aina niin kova tinkimään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 13:12

Järki mummo tosiaan, mahtaisko onnistua täällä Suomessa tuskin, vaikka myyjältä proput palaisikin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 15:57

Kyllä olikin hauska juttu. Laitoin muillekin mummuille kiertoon, jos vaikka vielä saisi viime hetken joululahjan tuolla konstilla. Myyjät näyttävät olevan leppoisia ja hyvällä tuulella, samaa ei voi sanoa kaikista asiakkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 16:17

Ostaja oli hyvä ihan kuin oikeassa elämässä.Välillä myyjäpapalta meinasi käämit kärventyä. Lopuksi kärventyi vaikka itsekkin oli ehtoo puolella. Onhan tuo elävää elämää.Mamma ei pannut pahaksi. Oli yhtä iloinen kun peipponen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 17:39

Kiitos Valperi, olit sen varmasti huumorimielellä laittanut, minä melkein omistin sen itselleni.
Viimevuonna kun ostin koneen, käytin vähän vilppiä ja sanoin myyjälle, että Veikon Kone lupasi
minulle hiiren kaupan päälle. Myyjä mietti ja sanoi, että missäs se liike siellä oli? Kerroin,että Itä-Keskuksessa ja niin hiiri tuli ja komea tulikin kaupan päälle.
Muutoin tullainen ostaja olisin itsekin ollut, mutta oli Mikko-nikkari nuorimies mukana.
Osasi ottaa asiankuuluvat tarvikkeet minulle ja laittoi käyttökuntoon.
ei tämä tässä olisi, jollei asiantuntijaa olisi mukana, olisin voinut tulla vain securan levykkeen kanssa
kotia. Kiva juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 18:46

Hyvät kaupat on mutkien takana. Kokeiltu on ja onnistuu, kun oikein yrittää. Oman "tyhmyyden" osoittaminen armahtaa ostajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 21:08

Tosi hauska juttu. Nokkelat mummut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:26

Vau, tuota pitäisi kokeilla. Pitää vain katsoa että myyjä on samalla aaltopituudella ikänsä puolesta.