Mikä on tämän joulun hittituote pinille tytöille noin kymmenvuotiaille.

Avainsanat: lahja pikkutytölle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 08:42

Minä ostelin sellaisia Zhu Zhu hamstereita ja niille välineitä ja vaatteita, on patterikäyttöinen menee pitkin lattioita ja vikisee jotakin, ei ollut joka kaupassa niitä, piti mennä oikein lelukaupasta ostamaan, sellainen maksaa n. 12 e ja vaatepakkaus on jotain 7e.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2010 - 08:56

Hello Kitty -tuotteet ovat edelleen kova juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:57

Hittituotteista en tiedä, mutta olen ostanut kaikkea pientä kaunista ja välkehtivää neideille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:08

Hiteistä en piittaa, ovat kauppiaiden keksintö. Lähipiirissä ei ole ketään tuonikäistä kohdetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:13

Pojille on myöskin niitä pattereillakäyviä elukoita ja niille varusteita. Poikien elukat taistelee. Seitsemänvuotias toivoi niitä ja kymmen vuotia velipoika toivoi brion junanrataan haaroituskiskoja ja nostosiltaa. Pukki varmaankin tuo ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:33

Minulla olis myös tuo vaihtoehto että Hellokitty tuotteet niistä löytyy vaikka minkälaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 11:00

tyttärentyrär on kiinostunut kampauspäistä ja meikkipäistä .. vielä nytkin kun on 14v niin tulee meille kampauspään kanssa , tekee kampauksia siihen ja ne kampaukset ovatkin hienoja ... , oiskos sit sukuvika kun hänen äitinsä on parturi,kampaaja , meikkaaja ja vaikka mitä ........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 11:36

Eipä ole nyt oikein tiedossa mikä se tämän vuoden hittituote on. Täytyy kuulostella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 13:18

Meidän lapsenlapsi tytöillä on tuo Hello Kitty ja Zhu Zhu hamsterit ( on ihan ykkösenä listalla)

www.yhteishyva.fi/vapaa-aika...hamsterit/

Lisätty: 20.12.2010 - 13:19

Älykkäät pehmolelut ovat todentuntuisia, vuorovaikutteisia ja tekoälyllä varustettuja leikkilemmikkejä.

Zhu Zhu Pets -plyysihamsterit ovat kekseliäs oivallus. Ne tarjoavat siistin ja helpon vaihtoehdon oikealle lemmikkieläimelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 14:22

Voisivat olla vaikka Nomination-korut, joihin voi lisätä haluamiaan paloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 18:41

Minä ainakin hain "Hello Kit" tuotteita. Lisäksi ruokalautasen, jossa on pohjalla teletapit. Ilo on ylimmillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:36

Tzu tzu hamsterit, Pet shop hahmot, Hello Kitty tuotteet, kaikista eniten toivotuin on meillä Lulu My Cuddling Kitty -leikkikissa. Leegotkin ovat hyviä lahjoja, käy tytöillekin. Uusi Barbi leffakin on ilmestynyt, muodin taikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:23

Minä kammoan ostaa mitään hittituotetta. Vanhemmat yleensä tietää ne jutut ja ostavat. Me muut voimme ostaa jotain muuta tai tehdä itse.