Facebook-ihmiset: kuinka usein päivitätte omaa tilaanne?

Itse olen päivittänyt tilaani reilun puolen vuoden aikana vain pari kertaa ja kuulin olevani lähes kelvoton facebookilainen tämän vuoksi. Mutta onko muka pakko levitellä omia asioita, kun ei kerran haluu....

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 05:25

Hei Tuutikki, älähän huoli. Minä olen facebookissa, mutta tietojani en päivitä koskaan, enkä tule päivittämään vaikka tilanteet muuttuvat. On minullekin motkotettu, mutta olen sitä mieltä että vain hölmö paljastaa kaiken itsestään facessa. Minulla on paljon ystäviä, enkä suinkaan halua että jokainen heistä tietää jokaisen liikkeeni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 21:40

eikös tuo ole vapaaehtoista puuhaa kaiken kaikkiaan ? eipä siinä silloin pakkojakaan voi olla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 23:56

Ei mikään saa olla NIIN vakavaa...hauskaa tsättäilyä kaiken kaikkiaan,ei mitään syvällistä eikä myöskään henkilökohtaista.Tarkoitatko päivittämisellä yleensä kommentointia tai profiilin muuttamista yms?Itse heilun siellä toisinaan,ei mitään säännöllisiä aikoja/päiviä/vuoroja ihan fiilingin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 00:38

No en ole päivittänyt kertaakaan ja olen siellä roikkunut nyt vuoden verran. Käyn välillä tsekkaamassa mitä kavereille kuuluu ja heittämällä heille henk.koht. viestejä. Joskus kirjoittelen jonkun seinälle jotain. Ja jos olen löytänyt jonkun hyvän jutun (en tarkoita juoruja) pistän sen kiertoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 01:02

Minä olen aktiivinen Naamakirjailija. Noin kerran päivässä tulee päivitettyä. Kun on sukua ja ystäviä ympäri maailmaa, fb auttaa pysymään kärryillä puolin ja toisin. Mukavaa on myös ollut löytää "kauan kadoksissa olleita" lapsuus- ja opiskelukavereita.

Lisätty: 20.12.2010 - 01:03

Mutta toki jokainen saa päättää ihan itse, päivittääkö kerran päivässä, kerran vuodessa vai ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 05:53

henk.koht. tietoja en ole päivitellyt ,kuin joskus ,kun oon salasanaa vaihtanut ja sekin on ollut joku juttu jolloin sitä on suositeltu vaihdettavaks ....mut statusta päivitän päivittäin ,jos olen koneella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:17

Lienee vapaaehtoista ken siellä on, mutta uskoisin olevan suotavaa päivittää ainakin turvallisuusasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:09

Joskus kun tulee muistettua, siis todella harvoin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:19

Aivan yhtenään; Voi hyvä(t) tavat on jne. (Niin oliko se joku naamakirja kyseessä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.12.2010 - 08:28

Avasin joskus itselleni tilin faceen, mutta työnantajani ei oikein pitänyt ajatuksesta. Liekö ollut oikeassa, kas kun iltaisin ja viikonloppuisin en sitä kuitenkaan ehtisi seuraamaan ja päivisin pitäisi tehdä töitäkin, tosin tässä sitä taas napsutellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:48

On kerran laitettu kuntoon ja se riittää. En käy paljon siellä. Tuttavien valokuvien tähden olen siellä a niitä ei ole monta.Mitä ihmeen pahaa ne näkee siinä, itsehän Sinä sitä määräilet, mitä siellä on ja kirjoittelusi ja
kuka näkee ne siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 19:23

En käytä paljon..Tiedoilla mitä olen laittanut on ollut alusta lähtien ollut..