Vinkkejä kuinka sais sixpackin

Voisiko joku kertoa mikä on nopein tapa saada sixpack?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 20:58

oikoteitä onneen on kovin vähän, mutta tässäpä sinulle malli

www.google.fi/imgres?imgurl=...CE4Q9QEwCQ

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 20:02

Hmm...jos tuolta juomapuolelta meinaat, niin kaupan hyllyähän niitä löytyy! Mutta ilmeisesti kyse on nyt timmistä vatsaosastosta ja siihen auttaa parhaiten tiukka treeni kuntosalilla ja tarkka ruokavalio. Molempiin saat asiantuntevat neuvot kuntosalilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:29

Kaupasta saat ainakin juomapuolta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:35

Nykäyksen kaupasta saa halvimmalla, mutta en tiedä missä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 00:46

Oikotietä ei todellakaan ole, mutta mutkia voi vähän oikoa. Kannattaa siirtyä noudattamaan VHH (vähähiilihydraattista) ruokavaliota tai sitten karppaamaan. Sitten tietenkin monipuolinen liikunta, pelkkä vatsalihasten treenaaminen ei auta. Katsopas tanssijoita - heillä on timmi kroppa johtuen siitä, että joutuvat käyttämään "lihakorsettia" koko ajan treenatessaan. Tanssilla pääset myös läskistä eroon. Sali sitten lisäksi, niin eiköhän tehoa. Tuliko hiki?

Lisätty: 20.12.2010 - 00:48

Ruokavaliotietoutta: dojolaiset.com ja karppaus.info/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:24

Haet lähimmästä kaupasta sixpacin ja alat treenamisen edellisten ohjeiden mukaan, mutta aloitatko juuri nyt, ennen joulua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:08

Haet kaupasta, jos vatsa sixpacin haluat niin joulu siihen oiva tilaisuus..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.12.2010 - 08:40

Ruokavalio ja oikea lihasharjoitus. Kun nyt vuodenvaihteessa aloitat salilla käymisen kolme - neljä kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan, niin sitten kesäksi olet rantakunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:04

Hui, hai näitä sixpacin huolia on meillä jokaisella joulun jälkeen, mutta ei kannata hermostua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 14:06

Jos juomaa tarkoitat, niin lähikaupasta. Mutta ahkeraan sixpackin sisältöä nautittuasi se ilmaantuu myös vyötärönseudullesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 14:31

Jotkut saavat Siwasta (ja juosten kassan ohi), jotkut tarvitsevat siihen kuntosalia (ja vatsapenkkiä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:16

No, marssimalla myymälään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:02

Reippaasti vain tossua toisen eteen ja hyvissä ajoin ennen klo 21.00. =D