Tuliko tämä nyt oikeassa muodossa?

www.youtube.com/watch?v=ybKpBuV60vY

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 19:08

Hyvin tehty sirkkaliisa ja tällä tarkoitan myös tuota kappalevalintaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 16:13

niin on viimosen päälle suositusten mukaan, onnittelut

eikä sitä valitsemaasi kappalettakaan käy moittiminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 16:32

Onnea Sirkka-Liisa ja vielä hyvä kappale. Kari Tapion ääni on sitä jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:08

Hyvä sirkkaliisa. Niin pitää kokeilla. Ei sovi pienistä pelästyä. Sisulla sitä ennenkin.Onnittelut musiikin valinnasta,ihana kuunnella hyvää musaa.Sitähän tolla kaverilla riittämiin toinen toistaan hienompaa ja komeempaa musiikkia.Kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:25

Tuosta suorituksesta pystyy nauttimaan onnistumisen ilosta. Hieno kuin mikä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 18:02

Nyt onnistui onnee vaan ja kiitos linkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 18:46

hienoa ... osaat jo kuin vanha tekijä ... tämä tietokoneen maailma on niin täys uusia opittavia asioita , et ei koskaan tunne itseään täysin oppineeksi ... minä ainakaan ... kun joka päivä oivaltaa uusia asioita ... ja saa itselleen niin voittajan olon .. kun sen on oivaltanut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:32

Kyllä olet hyvin oppinut sirkkaliisa..onnea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 12:01

Hyvin meni, vielä kun sais tuon PateT (mustajärven) opetettua tavoille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:12

Hyvin meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:57

Kyllä ainakin jumppis on nyt tyytyväinen =D.