Menisitkö kelkan kyytiin?

video.fi.msn.com/watch/video.../1jcra0mn5

Avainsanat: kelkkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 13:05

Olis mennyt suoraan taivaalle? Älytöntä kiertää pientä rinkiä. Hoijakalla saa saman kyydin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 13:01

Reippaasti mustaan säkkiin laitettuna ja huumattuna tai tajutonna humalassa.ei muutoin ollenkaan.'Paljonkohan siinä on vauhtia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 13:20

Melkoista suihkumoottorikelkkailua! Itse nauttisin enemmän tällaisten kelkkojen kyydistä:

www.youtube.com/watch?v=_E3x...embedded#!

Mieheni muuten on kotoisin noista maisemista, USA:n koillisrannikolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:00

Ei kyllä tuollainen kyyti minua kiinosta..Odotin vaan koska nämä kelkat nousevat ilmaan..mutta maassa vaan saivat vauhti..sitten olis ollut tosi jännää,kun ilmassa olisivat menneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:01

En menisi. Johan tuossa ensin naama jäätyisi ja sen jälkeen henki salpautuisi ikuisiksi ajoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:52

Toivottavasti niillä oli hyvät korvatulpat, suihkukoneen perässä.
Sieltä sivulta löytyi myös vähän erilaista "pyöräilyä" ?
video.fi.msn.com/watch/video.../1jc83tgcv

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:59

En enää tällä iällä, mutta nuorempana olen viilettänyt aika haipakkaa järven jäällä laskettelusuksilla moottorikelkan vetämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 16:33

Kyllä pyörryn jo ennen kuin kyytiin ehtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:15

En enään mielelläni.Nuorempana en kyllä pelännyt oikeistaan mitään. Sitä tultiin kaikenlaisista mäistäkin alas .kelkalla, pulkalla,liukurilla ja suksilla. Potkurillakin kovaa.Ei enään ,olen senverran suojelevainen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:38

Siinä oli kolme henkilöä. Hullu, hullumpi ja täys hullu. En yrittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:57

Olen kelkassa ollut ja pelotti niin vietävästi ukko siin mua kyyditti , mut enää en mene vaik mitä maksettais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 06:55

en menis kumpaankaan ,mutta kovasti oli kelkkaihmisillä ruuvit löysässä ,jos sit pääs oli olenkaan ...en suosittele moista kenellekkään en millään vetopelillä ....tai jos ois pakko vetää niin nuo kaks ois vetänyt ja yks istunut tai yks vetänyt ja kaks istunurt ,jos vaan ois haukses ruista ...sen verran ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:10

En menisi, tuossa ei ole mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:49

Bittiavaruus teki taas tepposet. Vastauksista päätellen tulin siihen tulokseen että perinteinen potkukelkka sopii minulle erittäin hyvin vauhtipeliksi.