kolme syytä miksi suomi on maamme tärkein metsäteollisuus alue?

haluaisin tietää kolme syytä miksi suomi on maamme tärkein metsäteollisuus alue

Avainsanat: metsäteollisuusalue

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 10:33

Teollisuus ,työpaikat ja ilmastoasiat. Ei muuta tullut mieleen ,kaikki aika laajoja asioit.

Kysyjän kommentti

Kiitos kun ymmärsit kysymykseni sain hyvän ja selkeän vastauksen kiitos siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 12:28

Niin mihin maahan kuulut?

Lisätty: 20.12.2010 - 00:48

Tietääkseni meillä ei ole muuta metsäteollisuusaluetta kuin Suomi.
Kiinassa ja Brasiliassa olevat ovat Firmojen hallinnassa ja ne ovat "kasvottomia" meinaan ne firmat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 12:47

Liekö niin vaarallista, mihin maahan kuuluu eikös no ole yleistä tietoa ja järjellä ajateltavaa.
Metsähän se on ollut Suomen rikkaus kaikin puolin, ilmastoasioista en tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 13:55

Kysymys on ilmeisesti Googlella käännetty englannista suomeksi, jolloin alkuperäinen kysymys olisi ollut (ihan järkevä).
"I would like to know the three reasons why the Finnish forest industry is the country's most important regional"
(Tahtoisin tietää kolme syytä miksi Suomen metsäteollisuus on maan tärkein alue)
Kuka osaa vastata tähän asiallisesti ?
1. metsäteollisuuden tuotteet ovat vuosia olleet suurin vientiartikkeli.
2. metsäteollisuus on ollut maamme suurimpia työllistäjiä.
3. metsää on ollut ja on riittävästi, sekä tietotaitoa.
translate.google.com/#fi|en|
1. forest products have for years been the largest export item.
2. forest industri has been our biggest employers.
3. forest has been and is sufficient, as well as know-how.
Google
www.forestindustries.fi/Page...fault.aspx
www.metsateollisuus.fi/Sivut...fault.aspx
fi.wikipedia.org/wiki/Mets%C...t%C3%B6%29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:14

Minä en nyt ymmärtänyt kysymystä, siis tarkoitatko, että miksi Suomi on Euroopan tärkein metsäteollisuusalue?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:20

Kiitos Putte-46 kysymyksen selventämisestä ja erittäin hyvästä vastauksesta. Näinhän se on, että Suomi on elänyt ja elää metsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:31

On siinä ihmettelemistä kun puita kaadetaan muutenkin kuin myrskyn voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:58

Meillä noita metsiä ja puita riittää!

Lisätty: 19.12.2010 - 19:46

Mehän olemme vihreän kullan maa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:53

"Suomi maamme tärkein".... onko tuo jokin kompa vai ajatusvirhe? Kysymykseen ei voi vastata. Vai kirjoitteleeko aloittaja jostain muusta maasta, esim. itänaapurista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 20:41

Suomessa on hyvä infrastruktuuri, kuten metsätiet, soveltuva konekalusto, tehokkaat tehtaat ja hyvä lainsäädäntö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:30

On se vain hyvä että maassamme on metsiä mistä saadaan ihanat tuoksuvat joulukuuset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:52

Oma maa eli Suomi on lähin siihen tarkoitukseen.