Nyt syttyi neljäs kynttilä, rakkautta, rauhaa, onnea ja iloa sydämiinne. 4. kynttilä on rakkauden kynttilä.sytytämmekö sen?

Neljäs adentti on omistettu useimmissa kirkkokunnissa neitsyt Marialle. Niin on vuodesta 2000 ollut nyös Suomen- Evankelisluterilaisen kirkkokunnna piirissä.
Jotta se erottuisi selvästi 3, adventista. Toivon kaikille napsulaisille ilon ja riemun ja onnen, sekä rakkauden päivää ja tulevaa viikkoa. (onnistuukohan en osaa kokeilla muualle)

Lisätty: 19.12.2010 - 09:04

Jep. Onnistuihan tämä ja aivan yksin.Pieni harppaus Teille, minulle se on suuri.

Avainsanat: 4 adventti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 17:38

On kyllä todella vaikuttava virtuaalinen adventtikranssi! Hienoa Sirkkaliisa.

Minä sytytin adventtisunnuntain kunniaksi kynttilät tuikkukruunuun joka roikkuu täällä työhuoneemme katossa. Kaunista katsella varjojen tanssia joka heijastuu katosta seiniin... Laitoin kynttilät palamaan myös kakkuvuoalla tekemiini jäälyhtyihin etuoven viereen. Kauniita nekin!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Taidat olla oikein tunneihminen. Kiitän kaikkia toisiakin vastaajia.
Ja toivottelen joulun lopettajaisajeluista haukoja,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 09:15

4. kynttilä voisi olla palamassa aina, jotta rauha ja rakkaus vallitsisi piskuisella planeetallamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:06

En ihan vielä pistä kynttilää palamaan iltapäivällä vasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:41

Ai ai kaikki kynttilät loistaa Joulun ja valon juhlaksi.Nyt jo eilen tuntui että oli hiukan pitempään valoisaa.Valkoista on ja puhdasta joka puolella.Kyllä kannattaa rohkeasti käyttää sitä linkin kokeilua .Muuten unohtuu. Lähetä linkkiä vaikka minulle yksityisesti,.Minunkin pitää harjoitella kädestä pitäen.Kyllä opimme aina uutta vaikka hitaanlaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:29

Kauniisti syttyi rakkauden kynttilä profiilisi kuvaan. Minulla tuo rakkauden kynttilä on palanut jo yli neljäkymmentä vuotta. Sitä ei tuulet tuiverra, eikä pakkaset palelluta. Se lämmittää sydäntä ja sielua. Hyvää jouluviikon alkua toivottelen sirkkaliisalle.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:33

Nyt se on syttynyt, neljäs kynttilä profiiliisi ja mie en nähnyt, voi. Paistoin juuri pipareita, mutta kaunis on sinun profiilikuvasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:15

Onnittelut sirkkaliisalle, taidat olla ainoa Napsulainen jolla on "elävä" (animoitu) profiilikuva.
- tuleva tietokonegurumme ?
Vai onko kellään toisella vielä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:17

Olet taitava,kun sait neljännen kynttilän syttymään..profiili todella kaunis..Itsellä kotona palaa 4 kynttilää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:18

Kiitos samoin sinulle sirkkaliisa! Iloa, riemua, onnea ja rakkautta ei ole koskaan liikaa. Ja yhä uudestaan ihailen tuota sinun profiilikuvaa, johon joka adventti osaat sytyttää uuden kynttilän. Esittelin sitä 13-vuotiaalle pojalleni, joka on aika taitava tietoteknisesti ja hän totesi kuvan olevan tosi siisti, mikä kouluarvosanana vastaa noin kymppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:02

Kiitos samoin sinullekin, kauniisti kynttiläsi palavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:27

Tottahan kaikelle kauniille hyvälle laitetaan kynttilät palamaan, niin kuin myös surullisillekin asioille.