Voititko lotossa?

Itsellä ei paljon muuta ollut oikein kun lapun kierrosnumero ja yksi vara.

Avainsanat: lotto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 23:40

Kyllä 4 oikein, sain 1230 c, nyt etsimään luotettavaa pankkia ; )

Kysyjän kommentti

Sentti on metrin alku!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 01:06

Putte-46 ehti ensteks,meinasin -vesettää kude-,että olin se ainoa!
Onnea kuitenniin lottovoittajalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 06:56

Voitin, mutta vain lohdutusvoiton.
Kyllä Kimille on suurempi voitto tullut 34 milj € tällekin vuodelle.
Jotta suhteellista on mainen kunnia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 07:23

Voitin,kun en lottoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 08:31

En todellakaan voittanut. Osaan aina valita ne väärät numerot. En pääse etelään talvea viettämään, vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 09:39

Viime viikkoisesta oppineena säästin rahani varmempaan talteen. Miksiköhän potti nousi "vain" muutaman millin vaikka lottokansa kantoi rahaa pottiin huomattavasti enemmän. Vesetusta kude - PateT:n sanoin. Tottahan veikkaus laittaa hyväntekeväisyyteen, mutta silti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:00

Eipä mulle tullut mintään, mutta eipä mennyt pakkasen puolellekaan kun en siihen rahaani laittanut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:19

Onnea voittajille. Unohdin lotota ja ehkä voitin/ ansaitsin siinä muutaman euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:33

No en kun luulin kestolottoni olevan vielä voimassa mutta eihän se ole ollutkaan voimassa kuin marraskuun puolella viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 20:42

taidan olla se ainoa .....

nimittäin se ainoa joka ei ole vieläkään tarkastanut kupunkiaan, tuskinpa tarkastankaa, kyllä ne sitten pankista ilmoittavat kun tili on täynnä rahaa eikä lisää enää sovi ... ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 22:35

Kyllä oli huono tuuri .Toisessa 1 ,toisessa 2.Ihan julmaa tuo tommonen homma.Rahat män.Mulla on aina 2 riviä ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:06

viime kierroksella huikeat 2egee nyt en ole tarkastanutkaan ,mutta omassa rivissä 1 oikke ..ei herunut siitä senttiäkään ,mut isännän rivistä en tiedä tai jospa sit edes jokeripokeri poksauttais muutaman kympin ...elää toivossa ...ne voitot kun menevät sit suoraan tilille ei tarvii niin kyylätä noit numeroit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 20:37

Voitin todella 4 €, kun en muistanut viedä ollenkaan ja ei olisi ollut kuin 1 oikein. Jot sillviissii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 00:28

En voittanut lotossa..mutta onni suosi taas rohkeaa..kun kenossa tuli 3 euroa..olen kyllä kenoa pelannut viimme kesästä voittorahoilla..mutta nyt tili on PA..pitää siirtää tilille rahaa..että voin kenota voiton huumassa..
Aina joka viikko jotakin pieniä voittoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 04:58

Ei ollut vuoroni vieläkään, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 09:28

Lotossa ei ollut yhtään oikein, jokerissa oli 2 numeroa oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:22

Vanhasta muistista tiedän etten voittanut, joten en ole edes tarkistanut. Yleensä minä maksan sille Veikkaukselle pienissä erissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 23:59

en ole vottanut lottoa ikinä paitsi joskus jotain 10 €