Kuka meistä on täydellinen?

Lisätty: 26.12.2010 - 14:38

Ennen kuin valitsen parhaan sanon oman mielipiteeni.
Kukaan ei todellakaan ole täydellinen. Moni sen sijaan on sitä olevinaan ja silloin tällaisen henkilön pitää korostaa itseään etsimällä pienimmistäkin asioista sanottavaa.
Kiitos kaikille vastanneille.

Avainsanat: täydellinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 08:37

Täydellistä ihmistä ei ole vielä syntynytkään, meidän kaikkien onneksi. Jos joku ajattelee olevansa täydellinen nioin silloin on pahasti jotakin pielessä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Onkohan sellaisen ihmisen oikeasti hyvä olla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 06:59

Ida rahametsineen?

Lisätty: 19.12.2010 - 13:23

Minulla on niin pal eri käsitys virallisesta tiedosta kuin kysyjällä!
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...2348#84392

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 09:47

Tunnen erään, joka pitää itseään ainoana täydellisenä. En vain valitettavasti voi yhtyä hänen näkemykseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:04

Sellaista ei ole vielä syntynytkään, pitäisi jo silloin kätilöään kätellä..
Erittäin hyviä mutta ei täydellisiä niitä taitaapi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 13:58

Jokaisen meistä on yhtä täydellinen kaikkine puutteineen ja vikoineen. Eihän sitä edes olisi täydellinen jos viat puuttuisi tykkänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 16:59

Mikään tässä elämässä ei ole täydellistä. ei mikään , ei koskaan ja kuitenkin me sitä tavoittelemme.
Jokaisen on elettävä rosoineen, virheineen ja hauraana.
Mutta juuri se meitä yhdistää, ei täydellisyyden kristallipinta.
On arvokasta puhkaista täydellisyyden kupla ja tulla toisiamme lähemmäks.
Voi minähän kadun täydellisyydentavoitteluani, nauruani kompastelulleni en.

Lähteet:
Muistikirjani lehdiltä, jonkun kirjoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:38

Minä olen oppinut että en ole täydellinen, enkä sitä tavoittelekkaan, koska siihen en pysty.Olen oma itseni niine huonouksineen ja hyveineen mitä minulle luoja antanut. Itse kyllä elämän aikana kiinnitän huomiota että en kovin pahasti loukkaisi toista.Tieten tahtoen tahallaan ei pidä toisen mieltä pahoittaa.Ei täydellistä ihmistä olekkaan. Mutta hyvin toisten ihmisten kanssa toimeen tulevia. Mehän olemme niinkun nooan arkissa.Samasa veneessä loppujen lopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 19:05

on varmaan jokainen omalla sarallaan ... no jos ei ihan täydellinen niin melkein ....mutta on hyvä aina yrittää täydellisyyteen sillai omalla tavallaan... ja myöskin olla sitten itselleen tyytyväinen , että on saavuttanut sen oman täydellisyyden ... jos ei kokonaan niin edes osin...( menipä tää ny monimutkaseks) , mutta ollaan itsellemme suopeita ja annetaan kiitosta .. ei vaan vaadita itseltämme ihan kaikkea täydellisyyttä , silloin on itselläkin hyvä olla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 00:33

Ei varmalla kukaan meistä ole täydellinen..mitä tulisi elämästä,että olisimme täydellisiä...Sukuvika että suksi ei luista..suku on pahin täydellisyyteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 04:55

En minä ainakaan.