Miten kiinnittää raskas objekti (mainostaulu 60kg) kiinnike ratkaisulla seinään kiinni?

Etsin ratkaisua millä voisin saranan tavoin nostaa raskaan taulun seinälle kiinnikkeellä ja vastakiinikeellä?

Lisätty: 18.12.2010 - 21:01

Kiinnikeiden kuuluisi jäädä tyylikkäästi taulun ja seinän taakse siten etä itse kiinnikettä ei näy.
Jcdecauilla on suuria mainotauluja Kampissa, eikä taulun ja seinän väliin jää juurikaan väliä. Ihmetteln miten ne ovat kiinnitetty?

Lisätty: 19.12.2010 - 10:39

Hyviä vastauksia ja varmasti samalla logiikalla päästään pitkälle, mutta kyseesä on paljon raskaampi objekti, joten lisää hyviä neuvoja tarvitaan!! Seinäkiinnike vaihtoehtoja!

Avainsanat: rakentaminen asenustyö kiinnitys mainotaulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 21:31

oppia ikä kaikki.
kannattaa kysyä muuten ammattimieheltä moista asiaa.(vaikka mun veljeltä)
ja kait siinä aikakamoiset pulttit tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 10:15

rakennusjarjestelmat.knauf.f...pustus.pdf

tässä jotain ohjetta auttamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:26

Kuulostaa sen verran vaativalta projektilta, että mitäpä jos soittaa pirautat jollekin oikealle remonttireiskalle ja pyydät hänet apuun.