Tiesitkö että ei tule hätä käteen kun on S-bonuskortti ?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

Lisätty: 19.12.2010 - 01:00

vähän rupesi arveluttamaan jos ne palauttavat sen 5-10 % näistäkin asioinneista ?

Avainsanat: s-bonus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 17:32

Ihan hyvä juttu näin osuuskappa miehelle?
Mannekin oli eskortti-kaupassa ja töksäytti kassatytön kysymykseen; Hai miul on Mersu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 17:36

Hai sie jumppis,märssu on kunnon johtotähti,mutta kyllä ne ässässä ajattelee meidän parasta,kaiken aikaa.Kuulemma ja onneksi ei sentään tilastoida,kun S-korttia käyttää,että oliko se iso tai pieni asia :-D tai mistäs sitäkään tietää;iso veli kun valvoo tai vuotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:37

Kiva kun meidän S-kaupassa ei ole koko vessaa ollenkaan. Hukkaan menee sitten se hyötykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:45

Täytyy sanoa että siinä asiakkaat laitetaan eriarvoiseen asemaan..
Itse jos huomaisin moisen, niin kauppa menisi minun osaltani pannaan.
Siis lopettaisin koko kaupassa käymisen, jotten sinne rahojani vie...

Lisätty: 18.12.2010 - 20:16

Ajatellaan esimerkiksi turistia joka tulee ulkomailta Suomeen, ja kaikilla kaupoilla olisi vastaavaa karsimista!
Tai samoin olisi jossain ulkomailla kun itse matkustat, kyl minua ainakin kiukuttaisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 18:06

Ai, enpä ois tiennyt. Täytyy sit pidättää jos hätä iskee kesken kauppa reissun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 18:09

Eihän sinne kaikenmaailma K-korttilaisia voi päästää, tuovat vain kuraa kengissään ja pyyhkivät 50-kympin seteleillä, jotka sitten tukkii viemärit ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 19:21

yleensä en niin kauan ole shoppailemssa että hätä yllättäis.
enkä edes ole tsekannut onko Hyllykallion Prismassa edes WC, luultavasti, koska myös kahvila on.
mutta kiitos tiedoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 19:34

Huomasin tälläisen uutisen hesarin nettisivulta.Minua se ei haittaa en ole kyseisten puljujen asiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 20:11

Omistan S-bonuskortin,ja käytän sitä paljon...kun saa hyvät bonukset joka kuukausi..Meidän Prisman WC:hen pääsee ilman korttia..Joskus on kyllä tullut hätä..kun on ollut ostoksilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:38

Minulla on S-kortti ja voihan tuota joskus piipahtaa, jos hätä yllättää. En paljoakaan asioi S-kaupoissa paitsi kesäaikaan mökillä ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:59

Jos se isompi hätä tulee ihan keskellä kättä, niin siitä selviää käden käänteessä. Eli kääntämällä kättä, niin kyllä se siitä putoaa. Vai bonuskortti ja vessa kuuluvat yhteen. Jo on aikoihin eletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 22:12

Meillä Prismaan mennään ilman minkäänlaisia kortteja . Mutta jos on sellainen kauppa missä ei ole sitä ollenkaan, mihin sitten mennään.Orrelle niinkuin joissain maissa.Yksi rouva meni reijälle ,ulkomailla ollessaan, rupesi huippaamaan ja kaatui meni pääedellä raput alas.Joutui hospitaaliin.
Kannattaa olla tarkkana ettei menen joka reijälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2010 - 22:33

Rasismia! =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 08:40

No johan. Meidän kylän S-kaupassa ei ole vessaa joten hätä voi tulla käteen tai paremminkin housuun...Siinä ovat oikeassa, että vessojen siisteydessä on toivomisen varaa eri paikkakunnilla, muidenkin kuin kauppojen toileteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:45

Ihan hyvä etu silloin, kun hätä on suurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:21

Isossa kaupungissa täytyy tehdä jotain rajoitteita ja ymmärrän hyvin tuon että vain asiakkaat pääsevät tavaratalon WC.hen, ei kadun kulkijat jotka eivät edes mitään osta. Muita WC-tiloja on olemassa kyllä. Yleinen tapa on monessa paikassa että vain asiakkaat saavat käyttää esim. kahvilan WCtä, se on lukittu ja kassalle ilmoittamalla avaavat oven.
Siisteys on tärkeä asia eikä WC ole mikään "baari" eli ei juomia omasta pullosta siellä ole tarkoitus nauttia.
Oma S-etukorttini on vain käteiskortti eli sillä ei ovet aukene. Tosin S-tavaratalossa en kovin usein asioi, parempaa palvelua saa muualta.