Mihin linkki kuuluu?

Lisätietoja laatikkooon se kuuluu;
www.youtube.com/watch?v=QPPn...LGOUT-exp_

Avainsanat: joulujoikhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 17:54

Kiitos Jumppis, tieto lisää tuskaa. Eihän tämä nyt elämää suurempi kysymys ollut.
Kokeilin, niinkuin sanoin ja se ei ollut oikein. Silloinhan asia on kunnossa. Eiks vain.
Hyvä neuvo, jospa sitä joku muukin tarvitsisi.

Lisätty: 25.12.2010 - 17:44

Kiitos Jumppis, olit joulumielellä siis kiitos. Kaikille mysö osanottajille,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 14:54

..että mitenkä?

Lisätty: 19.12.2010 - 08:42

Jaa-a näin joulun alla voi laatikot mennä sekaisin...itse tykkään ihan kauhiasti Bataattivuokasta. Joulun paras laatikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 15:59

niinhän se on. oikeassa olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:29

Tai pulloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:40

En kehtaa tehdä lumienkeleitä saunan aikaan,kun ollaan sentään keskellä stadia,muuten kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:41

Jouluun tämä kuuluu, kiva oli kuunnella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 19:35

Jumppiksen mutinat ja jupinat . Kait se kuuluu Jumppiksen mielimusiikkiin.En ollut ennen kuunnellutkaan noin kaunista tyttöä. Ihana laulu ei mitään laatikoita .Vai tarkoitiko lanttu looraa.Peruna lootikkoa.Porkkana lotjua.Nyt tajusin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:50

Et kai tarkoita roskalaatikkoa?

Lisätty: 18.12.2010 - 21:52

Sortsit, tajusin kun luin Sirkkaliisan kysymyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:52

Joo vastauslinkki lisätietoja laatikkoon ja lähdelinkki sille kuuluvaan laatikkoon. Hyvä huomautus jumppikselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:27

ahaa no mä linkitän kans mihin sattuu ,pitääkin nyt uudenvuoden kunniaks alkaa skarpaamaan ,et teen ne oikein tai edes jotenkin ....mut sirkkaliisan kans samoilla jäljillä .. ei kai se nyt ole elämää tärkeempää mittee linkittää , kun sen vaan oikein oivaltaa ... tai jotain ....eihän tämä napsukaan ole kireille pipoille tai onko ...minusta ei ole ...vastaan vaikka itse kysyinkin ...:))