Kuinka usein vaihdatte astiakaapin kuivaustelineet? Ostin uudet (sitä väärää mallia tietty, kävin vaihtamassa) Ihanan puhdasta.

Avainsanat: astian kuivaustelineet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 18:00

Minä olen tässä asunnossa ollut vuoden ja uusi oli kun muutin, jotta ei ne ihan heti mene vaihtoon.
Sitten kun niihin tulee niitä ruskeita juovia tai rakoilevat ja ovat ruskeat pesusta huolimatta, entisessä
asunnossa sain vaihdon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 13:04

remppa tehty ihan hiljattain talossa. kaikkia kalusteet uusittu. tuskin niin kauan tässä asun että menisi vaihtoon kuivaustelineetkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 14:31

Mulla ollut nyt 35v.tta pitäisi kohta uusia. Mutta kait ne vielä5 v, tta menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 14:33

Ne kestää todella kauan, mutta meillä uusittiin viime kesänä mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:25

kesällä uusittiin ja olivat ihan kaameet, olivat varmaan yhtä vanha kuin talo 50 vuotta täytti juuri talo viime kesänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:44

Meikkä heivas mokomat telineet aikoja sitten,jos tarkoitat niitä lanka...,en tykkää niistä ja pistin paikalleen hyllyt.Vähän aikaa sitten meinas koko serviisi mennä uusiksi,kun hylly tipahti rytinällä alas.Kirottua,meinas olla sydärin paikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 18:04

Vielä ei pitkiin aikoihin tarvitse vaihtaa, ovat nelisen vuotta vanhat, tai viisi. En tarkalleen muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 19:46

Meille vaihdettiin jokuvuosi sitten,puhtaat ovat pesun jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 20:21

Viisi vuotta sitten teimme keittiöremontin..eli silloin tuli uudet..aina kyllä otan kaapista pois ja pesen ritilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:54

Vaihdon tänä kesänä. Seuraavan keittiöremotin yhteydessä tulee takuulla teräksiset, ovat kauniimmat ja käytössä parhaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2010 - 22:14

Vain ja ainoastaan silloin kun kuluvat rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 07:39

11 vuotta sitten muuttaesamme tänne vanhaan 1800 luvun ruustinnan huusholliin jouduin isoon keittiöön tekemään kaikki uusiksi, "käytetyn tavaran" huonekin, suihkulla, tuli nurkkaan. Ei ole pitkä matka pöydästä putkelle.
Tulin ajatelleeksi että asenna ja unohda. Tuskin enää koskaan alan suunnitella mitään uudistuksia. Oli niin hankala ja suuritöinen tapaus.
Keittiömaailmoista ei köydy mitään valmiina meille, on sen verran uniikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:49

Kolme vuotta sitten vaihtuivat, kun tehtiin keittiöremppa. Edelliset olivat varmaan yhtä vanhat kuin talokin eli n. 30 vuotta. Meillä käyttölasit-, lautaset- ja mukit säilytetään vitriinissä, joten siellä ritilöillä säilytellään lähinnä muovikipot ja muu sekalainen seurakunta.