Mitä ovat Fix, Foxi ja Lupo?

Avainsanat: fix foxi lupo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 15:27

saksalaisia sarjakuvasankareita (vähän Disneyn tyylii), hahmoina kaksi kettua ja susi ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 18:17

Saksalaisia sarjakuvasankareita.
Lupo(susi hieman velttoilija ja asuu tornissa. Ammattimainen hulttio, joka on todelline mestari taiteen nauttija elämästä.
Kaksi merkkiä sarjakuvat ovat kaksi kettua veljekset Fix ja Fox, jotka asuvat Fuxholzen (Foxberg-tv-sarja).
Ne ovat avoimia, ketteriä ja huolehtivia ja siten toimivat roolimalleina nuorille yleisölle.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 20:21

Sarjakuva sankareita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:46

Sarjakuvissahan ne esiintyvät. Saksalaisten oma versio. Ei huomauttamista. Kelpaa lueskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:56

Susien nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2010 - 22:14

Veikeitä veijareita. En olisi ilman linkkejä tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:50

Sarjakuva-susia.