Pakkasaamua napsulaisille. Mitäpäs on päivän ohjelmassa?

Täällä tuoksuu...unissa on Napsulaisten oma rusinakakku. Löysin reseptin ilman nimeä ja hieman muunsin...saas nähdä mikä on lopputulos.

Lisätty: 18.12.2010 - 14:37

Sattumalta katsoin telkkarista valtavan hyvän animaatioelokuvan. Tosi hyvin tehty koko perheen leffa missä pingviinit surffailivat yms.

Avainsanat: päivän touhut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 12:03

Lepoa ja työtä sopivassa suhteessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 11:34

Piparitaikinan ajattelin tehdä. Muuten ei mitään ihmeellistä mikä päivärytmistä suuremmin poikkeaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 11:42

Minä tässä valmistaudun kylpylään menoa, onneksi on tuolla kellarissa se poreallas, ei tarvitse tuonne kylmään tuuleen lähteä, voin katsella kaunista suomalaista järvimaisemaa samalla kun nautiskelen vesihieronnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 12:19

Joulukuusi tuli haettua verannalle joulua odottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 12:49

Tänään ajattelin vain olla. Ladata vähän akkuja jouluviikolle. Vaikka tiedän että en pysty siihen, kuitenkin alan jotain touhuamaan. :) Hauskaa lauantaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 14:34

Käytiin kaupoissa hakemassa mitä puuttui lahja kontista. Linnuille 25kg auringonkukansiemeniä.
Pakkanen kiristynut, kova kylmä viima.Hiihtoja katsellaa.Pakkaan lahjoja ettei mene viime tippaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:29

Tänään tul ilahjat paketoitua, ja meksikolaista lasgnea tehtyä, nyt otan ehtooksi, ei kaikkea yhdellä kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 18:33

Sirkka mummolla oli onnen ja kyyneleiden päivä. Minun kaksi lapsenlapsista ovat jääneet ilman äitiä.
He pääsivät Lahtelaiseen sijaispeheeseen kumpikin. Toinen 2-vuotiaana Jani on nyt 20 ja
toinen 1½ vuotiaana, Toni on nyt 9 vuotta.
Tänään sijaisvanhemmat toivat hiedät mummon luokse käymään. Jani on jo töissä ja asuu poissa
kotoa.Minulla oli lahjakassit heille, pitkin syksyä kokosin hiljaa niitä ja molemmille annoin vielä
jonkun summan rahaa lahjaksi.
Itse sain pojilta sellaisen Frami-laitteen, jolla muistitikulla voin katsella poikien kuvia, aivan pienestä alkaen.Lupasivat laittaa taas kuvia tulemaan kun lähtevät nyt Kanarialle 2 viikoksi, vaikka voin ne netistäkin sitten katsoa.
Se on aina ilonpäivä, sillä niillä lapsilla ei ole muuta kuin minä vanha mummo muistamassa, paitsi sijaisvanhemmat. Isä ei ole koskaan ottanut yhteyttä ja äiti silloin tällöin. Vaikka tämä on oma tyttäreni,
asia on haavoittanut sisimpäni arville, mutta ne eivät näy ulospäin.
Lapset ovat rakkaat minulle, joten onnen kyyneleitä oli kun he taas lähtivät, että sain heidät vielä nähdä.
Itse kun on vanha ja sairas, ei tiedä vieläkö matkaa on jäljellä paljon ja saa lapsenlapsia nähdä.
eilinen päivä on mennyt, tänään elämme tätä päivää ja huomisesta emme vielä tiedä.
Nyt istun sitten täällä kynttilöiden seassa napsun kanssa seurustellen. Näin tämä päivä
hiipuu iltaan hyvien muistojen kanssa.
Minulle tuli jo joulu tupaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:45

Lastenlapsia vino pino kyläilemässä. Siinä se päivä meni todella vauhdilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2010 - 22:12

Pakkasiltaa sinullekin. Ohjelmassa oli viimeisten lahjojen viimeistely ja paketointi, kuusen ja kinkun kotia hakeminen.