Joko napsut tietää tämän?

Valkoiset leijonan pennut;
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

Avainsanat: valkoiset leijonat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 12:51

Aww. Ovatpas suloisia. En vielä ollut tälläistä uutista huomannut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 19:51

Kyllä iltalehteä äsken selaillessa luin uutisen, mutta kiva kun sinä osaat oikein kuvien kanssa esitellä
meille niitä.
ajattelin minäkin siitä kysymyksen tehdä, mutta kun ei kuvan siirto onnistu minulta, niin hyvä että sen nappasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:05

Voi kun on ihanan suloisia..en tiennyt koko asiasta..kun vasta sinulta jumppis..on ollut ilmeisesti pientä kiirettä,kun on jäänyt lehti lukematta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:56

Voi lutusia...
En voi muuta sanoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 22:00

En tiennyt minäkään. Ihastuttavia albiinojellonia!
Laitanpa huvin vuoksi linkin sivulle jossa löytyy muitakin albiinoeläimiä.... sivu on englanninkielinen, mutta kuvat kyllä puhuvat puolestaan.

www.wildlifeextra.com/go/new...sm.html#cr

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 22:42

Olipa suloisia kissan pentuja.Jellonan alkuja ,upeita.Ihan valkoisia.Tuttis pullolla hoidetaan. Aivan kaunista.Kaikki hyvin kun ajoissa huomattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 08:28

Ovatpas söpöläisiä nämä Niza ja Nero. Toivottavasti kasvavat isoiksi kissoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:50

Suloisia, kuin Justus pentuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:24

Värivammaisia tuntuu olevan siellä sun täällä. Kauniita ovat katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 22:25

Huomasin uutisen tänään ja muistui mieleeni eräs seikkailukirja, jossa pääaiheena oli valkoisen leijonan syntymä. Lieneekö tämä enne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:25

Söpöjä ovat.