Aurinkoiset terveiset napsulaisille...millainen sää on ollut paikkakunnallasi tänään?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...8--Keitele

Avainsanat: perjantai pakkas päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 21:20

Oli muutama aste pakkasta, aurinko paisteli ja kylmä viimainen tuuli täällä lounais-suomessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 15:28

Tunnelmallisen talvikuvan olit laittanut liitteeksi. Sipoossa tätä lunta tuntuu riittävän ihan tarpeeksi aikuisten mielestä, lapset tosin nauttivat täysin rinnoin. Nuorimmaiselleni on tämä talvi vasta ensimmäinen ja kyllä sitä ihmeteltävää tuntuu riittävän. Hän tapailee ensimmäisiä sanojaan ja minua aina naurattaa kun kaikki tiellä liikkuvat ajopelit - traktorit sun muut vehkeet - on aina vain "autoja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 15:30

Koko päivä on ollut tuulista ja taivas pilvien peitossa. Iltapäivän lämpötila noin -5 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:08

Niin se päivä meni pimeään .Taasen yksi päivä vähemmän .Menee niin lujaa ei kerkiä muutakun kylkeä kääntämään.Niinkuin karhutkin tekevät talvipesässä.
Nyt leivinuunissa valkea.
Menimme 10 aamusella jo joulupöytään, haimme hyvän ystävän mukaan .Tarjosin hänelle joululahjan, ruuan muodossa.Olipa hyvää herkkua maha vieläkin täysi.Sitten veimme hänet kotiin.

Menimme uimaan ja tulimme iltapäivällä kotiin.Uimassa oli kivaa kun joulumusiikki soi kasetilta ,oikein kovaa. Ihania lauluja.Hyvä tunnelma.
Tuuli kääntynyt pohjoiseen ja pakkanen lähti nousuun,10- alkuillasta.Muuten uskomattoman kauniita, koskemattomia maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:11

Ihan mukava sää on Oulussa, pakkasta nelisentoista eikä mikään paha viimakaan vaikka rannikolla ollaan.
Kotopuolessa Lapissa ihailin aina tähän aikaan vuodesta neljän tunnin taivaallista valoshowta, kun auringonnousu hehkuu pakkassäässä ja on mahdoton sanoa, milloin se vaihtuu auringonlaskuksi, ellei lunttaa katsomalla kelloon... hassuinta on se että kun kerroin olevani Utsjoelta, tavallisin kommentti oli "eiksulle tuu kaamosmasennus?"... :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:41

Keuruulla on on ollut 10 kieppeillä pakkasta. Vähän tuntuu Helsingin viima, tuo muistot kosteasta kylmästä säästä.Lisää tuo ilmojen nestori meille pakkasta lupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 19:30

Kiitos, kiitos. Aamulla oli vain kymmenkunta, nyt on sitten tullut samanverran lisää. Koivut ovat todella kauniita tuolla ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:34

Ihan kiva pakkanen -10 aamusta,kun lähdin hommiin,piti tuulettaa vanhusten petivaatteet ja vaihtaa lakanat..niin oli ihanneilma..lunta alkoi leijallemaan,kun läksin kotia kohti vaeltamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:57

Ei pakkasta liikaa, sopivaa talvissätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:43

Tänään on lauantai, kun tätä kirjoitan, mittari näyttää -17 astetta. Kylmää, rupeaa kiristymään.