JOKOS ON NAPSULAISTEN JOULULAHJAT VALMIIKSI OSTETUT!

Minä sain tänään valmiiksi, on suklaat, lelut, asut kultakorut joissa timantit ym. ym.

Ja tänä iltana on tuo paketointi puuha...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 17:20

Isoveljelle pitäisi vielä keksiä jotakin... muuten on kaikki jo hankittu ja kaukana asuville postitettu. Yksi ystävä tulee tänään hakemaan omansa ja arvatkaa minkä hän saa hakupalkaksi mukaansa... aivan oikein, KAHVIKAKUN! ;-D

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle vastauksestasi, kuin myös kaikille muillekin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 14:49

Kylläpä on hankittu kaikki tarpeelliset ja niitä vähemmän tärkeitä ehtii vielä miettimään, jos niitä nyt onkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 15:30

Lahjat on ostettu ja osittain jo pakattukin. Ehkäpä saisin urakan valmiiksi jo ensi viikonloppuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 16:57

Vielä kaksi puuttuu. Mulla ei ole Ikinä jäänyt näin viime tippaan nämä lahjojen ostamiset. Hämmentävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:11

Vielä puuttuu perkuu piikki. Kalastaja naiselle menee lahja. Ostin jo hanskat ja pihdit millä nypitään ruodoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 17:44

Kyllä kaikki on pakattu ja laitettu, joulukukat ovat hankkimatta siskolle ja tyttärelle.
Huomenna tulee jo kaksi lapsenlasta Lahdesta hakemaan nyyttiään.
Onkohan mummolla mitään laitettuna, saas nähdä. Tänään hankin vain ruokatarpeita mistä
tyttäreni laittaa ruoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 19:29

Ostettu, tehty ja paketoitu. Ensiviikolla lähden tonttuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:45

Kyllä alkaa olla paketissa..Oli helppoa paketoitavaa meidän nuorisolle,kun lähtevät uutenavuotena Ruotsin risteilylle..ja olen maksanut heidän matkat...eli heille kirjekuori..että saavat lahjaksi risteilyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:41

Osa on paketissa valmiina aattoa odottamassa, mutta osa on vielä hankkimatta, kun on muutama kinkkinen ostos hoidettavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:19

Kaikki kaksi mitä olen ostanut. Mamma hoitaa loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:27

Kaikki tarvittava on hankittuna ja lähes kaikki myös paketoituina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2010 - 13:23

Tottakait on, ei niitä viime hetkeen kannata jättää.