Hotelli triton empiren all inclusive...mitä siihen kuuluu? onko jollain kokemusta?

Lisätty: 10.01.2011 - 21:18

Mitä ruokia tarjotaan ja onko seisovapöytä tyyliin?

Avainsanat: all inclusive hurghada hotelli triton empire egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 14:42

Tämän hotellin all inclusive lounas tarjoillaan sisarhotelli Triton Empire Beachissa.

www.hispania.fi/index.php?pa...tel-empire

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2010 - 11:06

Finnmatkoilla:

Perushintaan sisältyy: Majoitus hotellihuoneessa, All Inclusive sisältäen kaikki ateriat ruokajuomineen sekä paikalliset juomat päivällä ja illalla sekä osan hotellin järjestämistä aktiviteeteista. Joulu- ja uudenvuodenpäivällinen.
All Inclusive
Ruoka ja juoma
Aamiainen, lounas ja päivällinen vaatimattomasta noutopöydästä sekä ruokajuomat (paikallinen olut, virvoitusjuomat ja kivennäisvesi). Kahvia terassilla klo 16.00–17.00. Paikallista olutta, virvoitusjuomia ja kivennäisvettä; baaritarjoilu klo 23.00 asti (tietyissä baareissa / tiettyinä aikoina).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:38

All inclusiveen kuuluu yleensä kaikki, juomista ruokiin useita kertoja päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2010 - 23:12

Kokemusta ei ole, mutta saisitko tuolta tietoa:
fi.wikipedia.org/wiki/All_inclusive

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:06

omakohtaista kokemusta ei juuri tuosta hotellista hotellista ole, mutta yleensähän tuo All inclusive tarkoittaa, että saat syödä ja juoda niin paljon kuin jaksat ilman erillistä maksua ja hotellin kuntosali ja muitakin palveluja kuuluu samaan hintaan.