Aamuterve!Jos kiinnostaa joulukukkien hoito?Katso postauksen lopusta.

mail.google.com/mail/h/16a0s...17e1339ee5

Avainsanat: joulukukkien hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 11:59

Tuolta pitäisi löytyä hoito-ohjeita kaikkiin joulukukkiin www.puutarha.com/kasvit.asp

Kysyjän kommentti

Harmi kun en osannut laittaa oikeata linkkiä;(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 09:56

Miulle ei avautunut,kun ois pitänyt kirjautua google tiliin.Joulukukkien hoito kyllä kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:08

Meillä kukat hoitaa muut kuin minä. Kauniita ovat katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:20

Ei avautunut minullekaan. Hyasintteja käyn ostamassa, niiden tuoksu tuo joulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:35

En saanut linkkiäsi auki, mutta kyllä ne joulukukat hoidellaan...jos niitä nyt tulee hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 12:28

Ei avaudu linkki mutta näillä vuosilla asia on kyllä hallussa eli käytännön kautta opittua ja kukkakauppiaalta kysytty on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 13:26

Ei sitten minullekkaan tuo teerinmäen linkki avautunut jotenka arvoitukseksi jäi mitä siellä olisi mahtanut olla! Joulukukat tosin osaan hoitaa monen vuoiden kokemuksella ilman opastustakin, mutta olisihan se ollut kiva kurkata tuohon linkkiin sisälle jos olisi onnistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 14:40

Itselläni on Amaryllis ja kaikkein helppohoitoisin kukka...
Anna kerran kunnolla vettä ja unohda sitten....

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 15:53

Meillä ei kovin montaa euroa joulukukkiin sijoiteta, vaimo kun on allerginen mm. hajusinteille. Puutarhan hoito ja pihan laitto tosin on molemmilla verissä eli kevään tullen taas pihamaalle tiemme vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 18:01

ei tule minkäänlaista joulukukkaa, kaikki teitävät vaikean allergiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 18:24

Ei niissä mitään ihmeellistä hoitoa tarvita.Kyllä kukkii mitä kukkii ja sitten pois tai sipulit talteen.Olen ikäni kasvattanut kukkia ja olemme saaneet elannon niistä ,myös kaupattu.Se oli aikaa parhaipaa ,ainakin nyt tuntuu sille kun oli nuorempikin.Ihania asiakkaita jotka muisti silloin asioidessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 19:00

Mielenkiintoinen linkki - avasi oman gmailini!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 20:26

Linkki avasi vain oman Gmail postilaatikkoni - ei siellä mitään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 21:02

Ei linkki avautunut minullekaan...Joulukukat kestävät joulun ajan..sillä hoidolla mitä minä annan..