Aiotko antaa rahaa tai tavaralahjoituksia Pelastusarmeijan joulupataan?

Minulle on jo perinne laittaa mahdollsimman hyväkuntoisia ja siistejä lapselleni pieneksi käyneitä vaatteita ja muutakin tavaraa.

Avainsanat: pelastusarmeijan joulupata

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 09:46

Harrastan kummilapsitoimintaa sekä Unicefin myymiä tavaroita (palapelit on loistavia) ja reilun kaupan tuotteita. Siinä kaiketi riittävästi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 21:09

Rahaa en ole laittanut,mutta siisti terpeetomia vaateita olen vienyt..aamustakin vien kassillisen,kun lähden liikenteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 21:48

En pelastusarmeijalle, mutta iso laatikollinen lastenvaatteita on pakattuna NNKYlle jotka myös ilahduttavat vähävaraisia jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 22:18

Vaatteet tuli minunkin mieleeni. Sanoin yhtenä päivänä että tarttis antaa pelastusarmeijalle kaikki pienent vaatteet, pääsis niistä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:23

En. En ole koskaan antanut enkä koskaan anna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 07:22

Vaatepaketin olen aina antanut, kirjoitan kyllä paketin päälle kumpi sukupuoli ja mikä koko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 08:32

Ihan jokaiseen keräykseen en osallistu, ainakin täällä kaupungissa on vireillä iso joukko erilaisia keräyksiä. Olen osallistunut eli siirtänyt rahaa kahteen hyvään tarkoitukseen ja tänään aion vielä viedä roposeni löytöeläinten hyväksi järjestettävään keräykseen Lasipaltasin kulmille. Pelastusarmeijalle en ole antanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 08:38

En ole koskaan antanut rahaa keräyksiin, koen sen samaksi kuin jos antaisin katupummille viitosen 'kahviin'. Joku ne avustusrahat kuitenkin tilittää omaan taskuunsa. Vaatteita ja kenkiä tosin olen antanut UFF:lle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:32

Pelastusarmeija on ainoa armeija jota kannatan ja annoin sinne jo roposeni. Kuukausilahoittajana olen muutamalle järjestölle. SPR ei saa minulta mitään, koska en luota että apu tosiaan löytää perille. HESYlle (Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle) vien aina kaikki kirppiskamat. ANIMALIAa tuen sitten muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:56

En anna koska näillä kulmilla ei ole sellaisia keräyksiä eikä patoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 12:07

Eilen lahjoitin netin kautta, kun joulupataan voi maksaa verkkopankissa. Siellä voi osallistua edustamansa yrityksen tai yhteisön nimissä:
www.joulupata.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 18:11

Helsingissä laitoin rahaa kykyni mukaan joulupataan, mutta nyt ei täällä ole niitä.
Minulla on myös kummilapsi 8-vuotias Viktoria, jota muistan Hän on Koiviston lastenkodissa.
Nämä riittävät minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:48

Minä annan osuuteni Pietarin katulapsille, ja lastenkotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:45

pelastusarmeijaa täällä ei olekkaan patoineen ,mutta lastenkummit ovat se kohde minne muutaman kerran vuodessa laitan roposen ,sekä syöpäjärjestöt ,kuin myöskin sotaveteraanit paitsi jäljimmäinen on nyt pistänyt miettimään mihin ne roposet mahtaakaan mennä...punaiselleristilli myöskin , jos ovat keräämässä ...manerheiminlastensuojelua on tullut kannatettua ...mutta nämä ovat vain ,kun kerääjät ovat paikassa missä minäkin ...yleensä laitan ,jos jotain keräystä on kaupassa tai muualla ...ei se muutama ropo minua köyhdytä , mutta saattaa taas auttaa jotain hädässä olevaa ...tai ainakin toivon niin ,et hyödyttäisi....