miten sanotaan poliittisesti korrektisti tasa-arvosesti epärasistisesti hyvää joulua englanniksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 22:23

With

Best Wishes For Christmas

And The New Year

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 19:40

Merry Christmas (and happy New Year)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:07

Happy Holidays.
sitä toivotusta käytän yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:22

Katsopa mitä englannin oppikirjat opettavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 23:26

Season's Greetings!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 07:25

Merry Christmas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 09:01

Merry Christmas ja
Season´s Greetings ovat kaksi yleisintä tapaa.
Kait Suomesta sentään voi vielä toivottaa jouluja ulkomaalaisille... meillähän näyttää että joulunkin kanssa on ongelmia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:40

En näe mitään poliittisesti tai rasistisesti arveluttavaa, jos toivotat Merry Christmas tai Happy Holidays. Jos tarkoitat miten toivottaa hyvää joulua eri uskontokuntalaisille, niin parasta jättää vain toivottamatta, he eivät sitä kuitenkaan edes arvostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 11:59

Noita edellisä peesaan ja mitäs poliittista on hyvän joulun toivotuksessa tai rasistista. Se joka ei sellaista toivotusta ymmärrä on tyhymä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 19:56

No voihan pitäisikö politiikaa ja rasismia olla hyvän joulun toivotuksessa.
Eikös se lähde hyvästä sydämestä, eikä pahoista ajatuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 22:38

Täällä on tuo toivotus muutamalla eri kielellä
www.omniglot.com/language/ph...istmas.htm
kuten Somali Ciid wanaagsan iyo sanad cusub oo fiican
tai Zulu Ngikufisela uKhisimusi oMuhle noNyaka oMusha oNempumelelo