Oliko Karita Mattilan juhlapuvun yläosa kaunis.Linnanjuhlat.

Minulle tuli jännä tunne kun näin hänen puvusta yläosan.En pitänyt .

Lisätty: 16.12.2010 - 20:11

Ei ollut muuta näyttää kun roiskeläpät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 11:43

Karita Mattila on upea nainen, mutta se puku ei oikein istunut hänelle...koska etumusta näytti hieman tyhjälle...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 17:56

ja minä kun luulin ettei siinä yläosaa ollutkaan ?

(oon vaan mies enkä noita muotijuttuja ymmärrä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:08

Ihmetystä aiheutti se, millä konstilla se pysyi kantajansa yllä?
Muuten pukeutukoot miten lystää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:17

Ei ollut kaunis oli hyvin luontaantyöntävä. Kyllä sentään arvokkaseen juhlaan voi vähän sanoiisnko siveämmin pukeutua.Asiasta on hyvin vähän kirjoitettu, kun kysymyksessä oli kuuluisa Karita
Mattila. Saas nähdä kun napakorut valtaavat alaa onko halkio silloin napaan asti.
Valperi kirjoitti olevansa mies, ymmmärrät muotijuttuja mutta et kait meille akkalaumalle uskaltanut alkaa
puolustella sitä.Luulen, että siinä Tarjakin silmät vään rävähtivät kun sen verran utaretta tuli silmien eteen.
Mielestäni linnassa oli paljon rintanäyttelyitä, vaikka yksi oli ylitse muiden.

Josko en sitten ymmärrä pukumuodista ja kuuluisuudesta mitään, mutta mahdoton oli näky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:37

Utaretta....rintanäyttelyä...mitäs vielä?Eikös naisten pitäisi olla solidaarisia toisiaan kohtaan eikä anta kovin miehisiä lausuntoja?itse en nähnyt ky.kaula-aukkoa/yläosaa,joten tiedän vain mitä arvon lehdistö on asiasta esittänyt ja nyt nämä "mielipiteet"...utaretta ja rintanäyttelyä.Edelleen mun mielestä Mattilan oma asia,jos pokka pitää,antaa palaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:53

En seurannut linnan juhlia, mutta oli ihan pakko mennä katsomaan tämä kohuttu puku. Goolettamallahan sieltä löytyi paljon juttua. Dekoltee on avoin, mutta Mattila kantaa pukunsa upeasti, hän näyttää suorastaan säteilevältä. Iltalaukku on todella tyylikäs, ottaisin mielelläni itsekin tuollaisen.

www.iltalehti.fi/linnanjuhla...4_lj.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:45

Ei ollut kaunis vaan suorastaan mauton. Oli liian avoin ja Karitan tissitkin näyttivät aika littanoilta siinä. Jopa tarja halonenkin oli aidosti hämmästynyt hänen nähdessään puvun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:03

en katsonut Linnanjuhlia, oli muuta tekemistä siihen aikaan.
mutta netissä olen nähnyt hänen juhla-asunsa .
täällä siitä mm. kuva:
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...atso-kuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:10

Itse en olisi tuollaista pukua linnanjuhliin laittanut, mutta eipä minua kutsuttukaan... miehen kanssa kahdenkeskisissä kotibileissämme voisin käyttääkin ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:23

Oli kyllä ihan liian paljatava..ihan kamalan näköinen..Yritti kerätä sillä varmaan huomiota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:31

Liian avoin...ei voi muuta sanoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:19

Olin yhtä tyrmistynyt kuin rouva presidenttimmekin oli. Ajattelematonta arvostetun oopperalaulajamme taholta. Ehkä suurissa toisenlaisissa juhlissa olisi ollutkin sovelias, mutta ei tuonne meidän linnamme sopiva puku.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.12.2010 - 08:29

Puku saattaisi jopa näyttää vetävältä sellaisen naisen päällä jolla on jotain näytettävääkin. Hyvä puku - väärä henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 08:34

En ole seurannut kovin tiiviisti tuota itsenäisyyspäivän johdosta järjestettävää "muotinäytöstä", en ota kantaa myöskään ihmisten pukeutumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:45

Puku oli mauton, ja väärä valinta. Muuten Karita on upea nainen.