Kuinkas päiväsi sujui ja onko kylmä?

Lisätty: 16.12.2010 - 16:26

Täällä on ollut pakkasta -18 ja kamalan kova tuuli. Leipoessa on päivä mennyt, huominen kuluu osittain siivotessa. Jottaen kummaa...ko postiin on tullut paketti...tontutkohan asialla..?

Lisätty: 16.12.2010 - 16:28

Aah, ihanaa porealtaaseen pääset ja mie voisin olla se puolikas joka mahtuis mukaan? (Kuvittelen laihtuneeni...)

Avainsanat: päivä illaksi painuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 16:15

Ei tällä turussa paljon pakkasta ole, mutta kylmä tuuli käy , ei tänään mitään ulkoilua minulla ole ollut. Meillä on viimehetken remonttia menossa kellarissa kun huomenna klo 15.00 tuodaan sinne 3,5 hengen poreallas, ja lauantaina on käyttövalmis, lämmintä 38 asteista vettä siellä on ja ihana rentoutua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne, nyt vaan poreissa siellä naatiskelet ja katselet kaunista, kesäistä järvimaisemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 16:30

Helppoa päivää ollaan vietetty siivouksen lomassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:42

Kamala tuuli myös täällä päin on ollut! Koulussahan tuo päivä meni ja sitten ruokakaupassa kävin. Nyt saan nauttia kahvista. Voisi vaikka paketoida lahjoja tänä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:43

Ei ole kuin 15 pakkasastetta Oulussa, ja nekin pysyivät ulkona kun sisällä uuni hohkasi kuumuuttaan. Karpalokakun leipaisin, jouluksi piti säästää mutta tuollahan ne keittiössä jo virittäytyvät joulutunnelmaan ja mikäpä siinä, pääseepä leipomaan uuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:51

Ei muuten kylmä, mutta rannikolla tuon meri-ilmaston viimainen tuuli aiheuttaa ongelmia. Pakkasta kuitenkin on ollut alle 5 astetta koko päivän. Nyt vain 0,2 astetta pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 17:17

Tuuli etelästä päin, 3-lunta tullut hiljalleen tuulen mukana, hyvin vähän.Tuntui oikein hienolle ja lämpimälle tuon kovan pakkasen jälkeen. Huomaa eron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:31

kiirettä vähän piteli ...äbolandiassa karvarilla tukka lyhyeks ,sit pyrähdys kaupassa ja isännälle uusii näköelimii valkkaamas ja murua rinnanalle janyt tässä löhöskelen soffalla hetken ,jos sit viel jaksais tai viittis jottai pient tehdäkin ,jos ei muuta... niin kutoa siilisukkia ainakin ,ettei vaan kokonaan laiskistuis ...huomenna saan mummilaan pikku musukat aah sitä riemua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 18:46

Kyllä tuo kylmää ja viimaista on ollut kotiseudullani 15 astetta aamupäivällä kävelin Keurusselän rantoja niin oli hyvin kylmä viimä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:09

Helsingissä saatiin viettää vähän lämpimämpää päivää, vain muutaman asteen pakkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:21

Päivä kulunut leppoisasti asioita hoidellen ja muiden tarjoamaa jouluateriaa nautiskellen. Lämpötila näin iltasella nollan vaiheilla, tuuli sitävastoin on kovaa ja puhaltaa etelän suunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:55

Pakkasta noin -10, mutta napakka tuuli tekee sään todella kylmäksi. Istuin tänään kolmessa palaverissa, joista yksi oli kylmässä huoneessa, että koko ajan paleli ja toinen puolestaan niin lämpimässä, että suorataan posket punoitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:29

Pasta oli -12..että ihan hyvä talvi-ilma,kun ei edes tuulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:08

Kiitos kysymästä, päivä sujui tosi rattoisasti pienten lasten huonekalujen parissa. Aamun 18 asteen pakkasestakin päästiin mukavaan, mutta tuuliseen kymmenasteiseen ilmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 06:39

Kohta alkaa meillä vasta sarastaa?
www.raasepori.fi/ajankohtais...aseporissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 09:27

Vantaalla aamulla "vain" 3 miinus astetta, nyt kyllä tarkenee ulkoilla. Toivottavasti paukkupakkaset pysyvät pois täältä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:42

Eilinen päivä meni kaulinta pyörittäessä. Ja uusi on jo hyvin alullaan, tänään otan vähän rennommin.